- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV - Mélyvíz
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
MaUser
addikt
válasz UnSkilleD #38 üzenetére
Azért ehhez sok reményt nem fűznék. Egyrészt az újabb játékoknál egyre kisebb a kézi optimalizáció, legtöbbször generált kódot "kattintgatsz össze", innentől pedig ennek a minőségén múlik minden. 10-15 éve minden program teli volt gépi kódú optimalizációval, ma már nem bírnád megfizetni egy átlagos költségvetésű programnál az ehhez szükséges tudást/munkaórát. Másrészt a fordítók egyre jobbak. CPU részen pl. egy intel compiler-nél nem lesz jobb ezekhez sem. A GPU más kérdés, itt igazából PC fronton is csak az akarat hiányzik, mert pl. dx kód esetén is simán lehetne vágni az API "vastagságán" ha a két nagy megegyezne bizonyos részek szabványos hw megvalósításán.
Nézd meg pl. anno az eredeti xbox-ot. Az optimalizációval kb. kétszeres hw előnyt tudtak hozni. Mennyi idő alatt dolgozza ezt le az PC? 2-3 év? A konzolnak meg 5-6 évet kéne bírnia alsó hangon. Jó példa erre a PS3 is. Beharangozták világmegváltónak a brutál hw-rel, amit majd szénné lehet optolni, aztán az eredetileg bőszen hangoztatott 10 éves ciklus helyett alig 7 év lett megint, de ebből az utolsó 2 már olyan volt, hogy grafikában már nem a PC szégyenkezett és a portokat nem győzték butítani PC-re... Egyszerűen az AAA+++ játékok kivételével nem tudják kigazdálkodni az optimalizáció költségét és szvsz azok is nehezen térültek meg, lásd GT5 ami fejlesztésére 80m$-t vallottak be és eddig rekordnak számító 9mdb fogyott el belőle, ami talán megmenti. Ez így valszeg nyereséges volt, de egy csöppet sem optimalizált MW3-hoz képest hatalmas bukta.
Egyébként az a szép az egészben, hogy pár éve a PC halálát jósolták az "okosok" erre meg úgy néz ki, hogy a konzolok pusztulnak ki (szellemiségében mindenképpen), főleg ha bejön a Steam Box. Pénz beszél, mérnök meg drága...
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
Új hozzászólás Aktív témák
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen