Hirdetés
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kleinguru #39 üzenetére
Lehetséges, de igazából gondolom az AMD fejében is az fordul meg, hogy a fejlesztők rá lesznek kényszerítve a next-gen konzolokkal az adatpárhuzamos programozásra. A jelenlegi adatok szerint az új gépek nem adnak nekik más utat. Ezek mellett érdemesebb a PC-n is a konzolos felépítéshez hasonló procikat bedobni.
Az Adobe már rég OpenCL-re fejleszt. A CUDA-t megtartották, de csak azért, mert az megmaradt a régi kódból. Az OpenCL-t viszik tovább a későbbi fejlesztésekben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
válasz kleinguru #88 üzenetére
Mondjuk egy 4-5 modulos streamroller +512GCN mag egy lapkában
Nem vagy te egy kicsit nagyravágyó? 3 modul + koca GPU-val már kiegyeznék
Érdekes kérdés PC vonalon mennyire fogna rágyúrni a fejlesztők az ACE nyújtotta lehetőségekre. Tulképp Kaveri/Trinity tartalmaz 4 teljes értékű INT magot, ha az FPU intenzív feladatokra befogható a GPU, akkor megfelelő teljesítményt kellene nyújtania ott ahol most gyengébb, mint egy "klasszikus" 4 magos. Ill. durván túl kellene szárnyalnia FPU-igényes műveletekben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs