Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PandaMonium

    őstag

    Éljen-éljen! :C

    "Legalábbis a DirectX 9.0c-s kódra ez mindenképp igaz, míg a modernebb DirectX-et igénylő effekteket egyszerűen ki lehet vágni, ami a SteamOS esetében úgy sem lényeges, hiszen ez a platform a hétköznapi, nappaliba vágyó játékosoknak szól, akik a grafika minőségével egyszerűen nem törődnek."

    Aucs. Ez azért fájt. A SteamOS nem downgrade kéne, hogy legyen a játékosoknak amit a casual rétegnek céloznak be, hanem alternatíva a Windowsra azoknak akik tényleg csak játékra használják a gépet.
    Egyébként el tudnátok magyarázni, hogy a modernebb DirectX-et igénylő effekteket miért nem képes portolni a program? Vagy ez csak a ToGL jelenlegi korlátozottságából adódik? Amióta OpenGL-ben is van compute shader nem igazán értem mi olyat tud a DirectX amit OGL-ben ne lehetne megoldani. :U

    [ Szerkesztve ]

    What I cannot create, I do not understand

Új hozzászólás Aktív témák