Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sutszi

    veterán

    válasz rudi #39 üzenetére

    Az igazi fontos kérdés, ilyen egyedi, szerencsétlen szervizelési eseteknél, hogy egy elégedetlenre hány elégedett szerviz kiszolgálás jut, és ezt soha nem fogjuk tudni objektíven és hitelesen megállapítani.

    Jó, ez teljesen igaz.

    A többi felett meg csak azért értetlenkedem, mert van pl egy ilyen is: [link] Ami lehet már nem így van teljesen...De azért meg lehet találni.
    Valamilyen szinten azt sem értem miért nem az eladónál próbálkozott először...Sőt a garancialevél általában tartalmaz némi info-t arról hová lehet vinni probléma esetén...

    De a legjobban a végkövetkeztetést nem tudom hová tenni. Azért mert 1 lenovo-val gondja volt már az összeset leírta a föld alá, pedig gőze sincs arról milyen választék van a piacon és mit is vehetett volna. Tipikus egységsugarú (ember) vásároló... Na ezt a részt egyelőre parkolóra teszem, mert olvastam az előzőt hozzászólást...

    [ Szerkesztve ]

    Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

Új hozzászólás Aktív témák