- Mini-ITX
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Modding és elektronikai kérdések
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Ami eddig történt
gp Napokon belül érkezik a folytatás, érdemes lehet megnézni a korábbi rész összefoglalóját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Armagedown #11 üzenetére
Egyrészt ezek a játékok nem igazán megterhelők, másrészt a felsorolt címek egy része elég egyszerű leképezőt használ, ami rendkívüli módon kedvez az Infinity Cache-nek.
#15 Komplikato : A cél az volt, hogy 50% legyen minimum a találati arány. Ezt elmondták. A 128 MB cache ezt teljesíti. 4K-ban lényegében hozzák azt, amit vártak, kisebb felbontáson pedig előnyt kovácsolnak a jobb találati arányból. Itt utaltak rá, hogy az AI upscaling az Infinity Cache-nek nagyon fog tetszeni. De igazából erre én teszek.
Nem kell olyan sokat várni. Már most vannak review kódjaink DXR 1.1-es játékokra.
DirectML SS valóban csak jövőre lesz. Ez van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MODERÁTOR
-
Dilikutya
félisten
válasz Armagedown #11 üzenetére
CS:GO-t minek? Az egy RX570/R52600 párossal is 200fps, egy RTX2080 meg i7-el 300-400. Minek azt még újabb vasakon tesztelni?
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen