- Androidos fejegységek
- Monitor hiba topik
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Mela Kehes #311 üzenetére
Miről, mire? És mihez képest lenne érdemes? Ha most a régi verzióban
nyomulsz, amiben nincs TT, célszerű annyi szériát 100%-ra megcsinálni,
amennyit bírsz, ugyanis azért gold bónusz (is) jár. Majd mikor frissítettél,
és a TT-vel elrontja a 100%-od, elég lesz azt a 3-4 TT-t lefutni: eredmény
mellékes, lényeg, hogy 1 kört végigcsinálsz, s újra megadja a bónuszt.Amúgy drasztikusan megvágták a nyereményeket, viszont a szervizek ára
is jelentősen csökkent drágább kocsiknál. Régebben előfordulhatott, hogy
szinte a teljes nyereményt elvitte a javítás. Most ilyen nem lehet. Azonban
átlagosan kevesebb a profit. Főleg kisebb szériákban, ahol eddig érdemes
volt farmolni. Az új verzióban a tapasztalatom az, hogy elég ritka az olyan
futam, ahol arányaiban többet keresel 1000R$/levezetett percnél. Teszem
hozzá, hogy ezt az egész pénzért való újra versenyzést nemrég kezdtem...Pl.: JRM Nissan Melbourne, 5 kör megvan ~5 perc alatt, és hoz 13K-t: ezt
megéri újra és újra lefutni, mert arányaiban jó pénz jár érte. Ugyanitt pl. a
Mount Panorama 4 köre már 7 percig is eltart, csak 1K-val ad többet és a
kocsit is nullára amortizálja. Szóval ki kell tapasztalni, hogy mit érdemes:
ha a futam nehéz, a győzelem sem tuti, a nyeremény is kicsi, azt nem...Ui: ja igen, a PR feltétel... (Simán verhetnéd a népet tuning nélküli kocsival,
de kötelezővé tették a tuningot bizonyos futamokhoz, ráadásul jó drágán.)
Nem tudom, hogy a TT előtti verziókban volt-e ilyen: ha nem, ez is negatív.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen