- Apple notebookok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kompakt vízhűtés
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nexus6
aktív tag
na meg lett az első gen.ó gauntletem. Meg lett az aston a végére, nekem még nem volt meg. tegnap rengeteget szenvedtem vele. volt egy-két nagyon szopad.kos pálya. volt ahol esélyem sem volt utolérni a mezőnyt, vagy volt hogy olyan követelményt pörgetett, ami alapján lehetetlen (nekem) lett a pálya.
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
DigitXT
félisten
Nekem is voltak ilyen futamok: elején még durván elverek mindenkit (kb. két kávét bedobok, mire beérnek végre), aztán idővel bead olyat, hogy egyszerűen nem tudom utolérni Magnus Fakezűssent, mert mondjuk alig 2 rövid kör van a mezőny végigverésére, de persze úgy, hogy 2 mp pályaelhagyás már bukta, előzésnél feltartanak, stb. Ezt végül rengeteg próbálkozás, és 2-3. hely után feladtam, nyomtam rá egy skipet. Erre a következő az volt, hogy akkor most kopott gumikkal, ütközés és pályaelhagyás nélkül, egy körön... Mondom akkor most END RUN. És ez nem is volt valami hűdemagas szinten, de hát ez van. Ha olyan "kedve" van, szétszívat, pedig összességében nem vagyok annyira lassú játékos, de úgy látszik, háklis arra, hogy nem szoktam butítani, nyerek, ahogy a csövön kifér: próbálna rávenni, hogy márpedig kéne. Csak ebben a Gauntletben a gyökér ticket rendszerük miatt már egy "kilövés", és játék újraindítás is garantáltan -2 ticket. A felhőmentéssel is bugzik néha, szóval igen: ahogy mondod, kifejezetten szívatós ez a széria. Meg nekem célja sem igen van, mert az autó megvan, a 75 arany meg lófütty, amikor a heti TT-ken simán beesik 100, és ahhoz csak 1-2 kört kell csak menni. Röhej a köbön.
-
cuebler
senior tag
-70% sale-t kaptam az r18 e-tron-ra (285 goldieból meglett 950 helyett)
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
macskaja
csendes tag
válasz biker492ccm #7558 üzenetére
Kösz, meglett a hunyó, tényleg egy tt volt.
-
Sordoran
addikt
Na az új event érzésem szerint szívás lesz. Autó tuningja korlátozottabb, mint volt: eddig tier1 pénzes után volt tier 2 gold, majd tier3 pénzes ismét, most már tier3 is többnyire gold, és csak tier4 pénzes újra. Lehúzás a köbön (ráadásul ez az autó drága is), és biztos belevágnak utolsó előtti napra olyan feladatokat, amik miatt tuningolni, vagy skippelni kell majd.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
l4ci
senior tag
válasz Sordoran #7562 üzenetére
Viszont piszok gyors ez a Venom, még csak 17 upgrade van rajta, de már nagyobb a végsebessége, mint az Agerának. A fékket viszont taposni kell, mert különben kicsúszik és csak a fal fogja meg. Ja és ezzel se lehet 400-al kanyarodni oválon, még gázelvétellel is a falban köt ki, ha nem nyomja az ember a féket...
-
ntglaci
tag
Veszett gyors az autó. Erre bedobnak egy ilyen idióta feladatot, mint a mai 2. verseny.
Elimination, Laguna Seca, előzd meg az előtted lévőket, az első helyen lévő valagába állj bele (20m-nél legyél közelebb hozzá), és 60 másodpercig vonatozzál így vele, majd nyerj. Könnyen meg lehet csinálni, de végig a féket kell nyomni egy ilyen autónál. És ez még csak a 2. nap.
Az idióta feladatok kitalálásáért felelős személyek ismét nem vettek ki szabit... -
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7565 üzenetére
Várj csak, mert én ezt elsőre elrontottam, véletlenül megelőztem, mert egy kanyarban kicsúszott, utána magam elé engedtem a következőt és hiába álltam a seggébe, nem akart tovább számolni. A következő próbálkozásnál már figyeltem rá, hogy nehogy kilökjem a csigabigát...
-
Fez69
csendes tag
Azt hiszem 1.000.000 R$ és 100 arany nem lesz elég a Venom szériához : ( Kihagyom.
-
Sordoran
addikt
Jah, félő, hogy itt is lesznek szívatós feladatok vége felé, és a 2 napos tuning miatt érdemes előbb rányomni. Számolgattam, és vagy 540 goldot rá kell költenem, és akkor még csak sima versenyben nem lesz gond, ha valami idegesítő kihívást ad, az se segít. 3100 goldból telik rá, de nem szívesen költöm.
Mondjuk nem tudom ez mekkora PR lesz.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
kgymac
őstag
válasz rumos14 #7571 üzenetére
Igen, de naponta van legalább egy feladat, aminél fix a szint. Nekem a 4. utolsó feladatában briós a legjobb ellenfél, a gyereknek kranger. Másodszorra nekem is kranger lett, de megy ez még lejjebb is...
szerk: persze, nem éles helyzetben kell elkezdeni butítani, mert feladatfüggő is, hogy gyengébb ellenfeleket adjon.
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
A mai napi első feladattal visszaerősödnek majd a botok.
Endurance, nálam 6,x km a kötelező táv, de 220km/h-ás átlagsebességgel!. Nálam a vége 221km/h lett, de 19km-es távval. Eleinte nyomni kellett rendesen a gázt, hogy meglegyen a 220, utána meg a féket, hogy ne legyen óriás a táv. Ha itt is ehhez igazodnak a botok, akkor elég kemény ellenfelek lesznek a következő futamokban. Így kell egy sima endurance futammal kib..szni az emberekkel. -
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7574 üzenetére
Ez egy ilyen széria: bele kell borítani az aranyat, különben nem lesz meg az autó. Ez az Endurance vicces volt, sejtettem, hogy 20km felett lesz a vége, ezért rátoltam a szervízes managert, így csak nap végén kellett javítani. De így is majdnem 30km-t mentem és 230 fölött volt az átlag. Persze nekem már csak 1 tuning hiányzik, a többi rá van tolva. Ezzel végre bőven meglesz a speed rekord is, 440-et ment nekem a falhoz csapódásig...
A holnapi (ma esti) móka is érdekes lesz: Mount Panorama, itt van olyan feladat, hogy nyerj úgy, hogy nem mész 300 fölé. Ezzel nehéz lesz ilyen lassan menni... -
kgymac
őstag
válasz ntglaci #7574 üzenetére
Egy kör után volt 219-es átlagom, így inkább skipeltem. Remélem így kevesebbe fog kerülni a fejlesztés az event végén. Sajna, mindig van közben olyan feladat, ami próbálja eltüntetni a butítást.
A felhő mentéssel is szórakoznak, az eddigi eventekben skip után is lehetett menteni, ma nekem ezt nem engedte... -
Petya25
addikt
Nekem 16 km alatt összejött és még az autó se amortizálódott le, így egy free szervizes managerrel végig lehetet tolni a 4 feladatot.
Az aranyat be kell borítani az igaz, mert rendesen áron elég drága lesz 950-ért.
Most 17 fejlesztés (2 kör+3pénzes) és vagy 300 gold után 88-as a gép, de 93-ra fel kell tolni, ha a szériáját is végig akarja valaki vinni.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
.Habi
csendes tag
Trükkös a megfogalmazás, mert "Win this event and reach an average speed of 137 mph (220 kph)", nem pedig "Win this event with an average speed of 137 mph (220 kph)" ami miatt elég egyszer elérni a 220 kph-t az első helyen lévő km-ig, majd az átlag lemehet alá is.
Persze én is utólag vagyok ilyen okos, miután végeztem a napi feladatokkal utána olvastam. Nekem is 19 km lett a vége, így a 3.-4. feladatot már teljesen amortizált autóval futottam, de nekem az könnyen ment. -
ntglaci
tag
230 feletti volt nekem is az átlagom, de a 2. körtől már visszaengedtem 221-ig. 2 fejlesztés hiányzik a venomról, így 438-as végsebességet értem el, majd ezután felkenődtem az falra. A saját eventjében a 434-es végsebesség könnyedén meg lesz, amit nem tudtunk az Agera-val megcsinálni!
-
l4ci
senior tag
Na ezen én nem gondolkoztam, éppen szabad volt a szerelő, hát rátoltam és mentem, amíg a csövön kifért...
Viszont úgy látom, hogy a botok tanulnak, vagyis egyre agresszívebbek. Megyek LeMansban, az első körforgalom után már első vagyok, de a második tapad, mint a rágógumi, lekoccint bal hátul, kicsúszok, megyek tovább, következő megint lekoccol, megint kicsúszok, második körforgalomnál már csak 8. vagyok... "Régen" nem voltak ennyire mocskok a botok, simán hagytam neki helyet, el tudott volna menni mellettem, erre inkább kilök. Milyen dolog már ez? -
biker492ccm
csendes tag
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz biker492ccm #7584 üzenetére
Én is azt hittem, hogy végig zöldben kell lenni, de megoldottam úgy is 5,1 km-es távval. Senki nem mondta, hogy nem lehet megfordulni
-
cuebler
senior tag
5.5: már tudom, mit érzett alonso: "spóroljak a benzinnel?"
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
ntglaci
tag
Ez a 300km/h limites feladat necces volt, de meglett elsőre. Határon kell autózni, a pálya végén az emelkedő utáni hosszú lejtőn kell nagyon figyelni, egyrészt a sebességre, másrészt azért hátulról is nyomja neki rendesen a 2. helyen lévő, aki személy szerint engem beért, mellémért. Kicsit megcsúsztam, és kitessékeltem a fűre egerészni, onnantól kezdve nem volt gáz. Pedig nem így akartam, de végül is jól sült el. Ha nincs a megcsúszásom, valószínű akkor sem lett volna gond, mivel én voltam a jó íven, a következő (utolsó balos) kanyart nézve. De ezt már soha nem tudom meg. Ez a verseny kimondottan tetszett.
-
cuebler
senior tag
válasz ntglaci #7588 üzenetére
hagyni kell, hogy besoroljon melléd az egyenesben balról, utána úgyis előbb elveszi a gázt. a hűtésesnél a fenti szűk sikánban gyakorlatilag állóra tettem a kocsit
#7587 (l4ci): azért sajnálom a tuningra azt a sok, "nehezen megszerzett" aranyat[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
l4ci
senior tag
Nekem már tegnap fullos volt a kocsi, és csak az első nap toltam rá reklámokkal egy kis gyorsítást. Az időutazást itt arra értettem, hogy már a holnapi feladatokat tolja (Indy Speedway)...
(Nem mintha délután én ne csinálnám meg, szombat délutánra meg is lesz a verda...) -
l4ci
senior tag
Fent van a Wiki oldalán, de amúgy 995 arany, ha nem akarsz kattintani. Nem kell full tuning a szériához, sose kellett igazából, de a saját szériájában az utolsó versenyhez PR 93 kell, maxon pedig 94.3-at tud.
-
ntglaci
tag
Nálam az utolsó 2 engine upgrade nincs rányomva, (24/26), és ez elég a saját eventjének PR 93-as követelményéhez.
-
l4ci
senior tag
Eddig egész könnyű volt, de azt hiszem a 7. napot sokan fogják szídni, elég érdekes és szivatós feladatok várnak ránk... Most valahogy nem várom a délutánt...
-
ntglaci
tag
Na most ez hogy van! Mindenki kisujjból kirázta a mai 5/5.ödik feladatot?
Mert akkor valamit én nagyon rosszul csináltam.
Nem számoltam hányadszorra, de 6-7 alkalommal nekifutottam és 1 másodperccel a limitidő lejárta előtt estem be a célba. A feladat azt irta: something wrong with Venom. Nem something, hanem everything ba..meg! Meg még a go off-track ráadásnak. És még előzgess is!
Hol váratlanul lerohant a pályáról és failed, hol kifutottam az időből. A becsapódások utáni szikraeső a palánkon már hab a tortán.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen