Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából a DX-es dolgokat érteni lehet. Az OpenGL ES esetében nincs indok a 3.0 ellen, mert nem vezet be olyan hardveres újításokat, ami egy olyan architektúrát, mint a GeForce ULP hátrányosan érint. Esetleg amit el tudok képzelni, hogy minden újításra saját kiterjesztést akarnak, ami aztán hátrányosan érinti a többiek hardverének támogatását. Ez egy opciós dolog, mert a TegraZone tervekbe a Chainfire3D alaposan belepiszkított, hiszen Tegrának hazudta a konkurens hardvert és rögtön működtek rajta a THD játékokban letiltott effektek, amik marketingben Tegra exkluzívok.
A DX11-es Conservative Depth Bufferre a Microsoft elfogadja az emulálást is. Nem kötelező a hardver oldaláról támogatni. Ez rendben van az NV oldalán is. Igazából csak sebességet vesztenek vele a hardveres implementációhoz képest. A mostani DX11.1-ben is rengeteg opcionálisan támogatható szolgáltatás van. Ez szerintem normális az MS részéről. Nem lehet tökéletesen szabványosan ennyi hardvert kiszolgálni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt tőlük kell megkérdezni.
A TIR az egyik dolog csak.
A DX 11.1-gyel a DX 11 tudása is kiegészült opcionális technikákkal. Ezeket más DX 11-es GPU-n is aktiválni lehet. Persze a programot úgy kell megírni, hogy be is aktiválja.Nyilván a fogyasztás lehet az egyik legfőbb indok, amiért az NV hátat fordított a Fermi compute irányának. Ezért gondolom, hogy a Kepler egyszer benne lesz a Tegrában, mert ha nem, akkor a döntés hibás volt.
A SAD utasítást használja számos lejátszó (még a QSAD-ot is használja a VLC), csak OpenCL-lel. A DirectX 11.1-be azért kerülhetett bele, mert ott az UV API, amivel egyszerűbb lehet elkészíteni a támogatást.
(#26) lenox: Mert csak a kontraszt és a fényerő állításával részletek is elvesznek. Egy elég komplex számítás, amivel ez megoldható. Ebben az Apical a jártas. Ők kínálnak ehhez hardveres megoldást, de ma már szoftveresen dolgoznak, mert a hardvert kevesen szeretnék beépíteni, így megoldják a számítást az IGP erejéből. Ehhez ma OpenCL érhető el. Valószínű, hogy mindegyik ilyen funkcióval felvértezett termék az Apical technikáját használja majd. Egyébként van CPU-s implementáció is, csak a fogyasztás miatt nem ez az ajánlott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen