Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • siriq

    őstag

    válasz Abu85 #41 üzenetére

    A netes infrastrukutra nagyon nem lesz megfelelo. A vegpontokkal lesz problema. Ugyanis oda sok esetben csak egy korlatozott savszel jut el(lasd virgin net, x forgalom utan lekorlatoz tobb orara). Sok szolgaltato manapsag igy oldja meg a forgalom kerdest. Jelenleg, ebben a formaban hallott otlet.

    [ Szerkesztve ]

    Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.

  • julius666

    addikt

    válasz Abu85 #41 üzenetére

    Utána kell csak számolni.

    3 lehetőség van:
    - a képet tömörítetlenül küldik át
    - a képet veszteségmentesen tömörítve küldik át
    - a képet veszteségesen tömörítve küldik át

    először számoljunk FullHD-vel:
    Egy kép ~ 6 megabyte tömörítetlenül.
    Vegyünk 30 fps-t -> 180 megabyte másodpercenként tömörítetlenül
    ez 1440 megabit -> esélytelen

    - veszteségmentes tömörítésnek van ugye alsó határa (a forrás entrópiája). Sajnos a számítógépes játékok eléggé nagy komplexitású képet adnak, ráadásul a dekódolásnak is valós idejűnek kell lennie, így hasból azt mondanám, 50%-os tömörítést elérni nagy szó.
    Ez így meg még mindig 720 megabit -> még mindig sok

    - veszteségesen tömörítve lejjebb lehet jóval menni, de úgy gáz szvsz az egész. Sokaknak jóformán a 16×-os AA meg AF is kevés, azok mit szólnának egy tömörített sz*r képhez?
    És 100 megabit alatt a minőség még a kevésbé igényeseknek is gagyi lenne, a nagy komplexitásból adódó rossz tömöríthetőség miatt.
    Nem vagyok hálózati szakember, de van egy olyan sejtésem, a hálózat nem igazán bírná, ha egy körzetben egyszerre több ezren csontra kihasználnának egy Fiber Power csomagot.
    Pláne hogy így is mennek a jóslások, a net meddig bír lépést tartani a növekvő igényekkel, ezen marhaság nélkül is.

    Szóval ez már így régen rossz.

    És akkor a "fekete leves":
    - 30 fps egy mozgalmasabb játékhoz kevés. Simán meg lehet duplázni 60-ra.
    - 5 év múlva biztos vagyok benne, PC-knél a felbontás inkább lesz 2160p mint 1080p
    - a 3D megint dupláz, pedig ez is úgy tűnik, alap lesz.

    a 2160p 60 fps-sel pedig már 1423 megabyte másodpercenként tömörítetlenül, csak 2D-ben. :(

    A streamingben játszás zsákutca, egyszerűen a szükséges hálózatot kiépíteni sokkal többe kerülne, mint megvenni mindenkinek a 30-60 rugós videokártyát, ami simán kinyomja a fentebb leírt kritériumokat.

Új hozzászólás Aktív témák