- Milyen TV-t vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Autós kamerák
- GoPro Topic
- Azonnali fotós kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
Hirdetés
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lefuttattam mind a 4 kombinációt (kétszer, hogy legyen ötletem a véletlen szórásról, majd a második futtatást írtam be a táblázatba):
Úgy tűnik, hogy a korábbi 98 egy kiugró véletlen volt, most két futtatás közt ugyan úgy <=1 fps volt az eltérés, ahogy az egyes beállítás-kombinációk közt is.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
brd
nagyúr
Az inkább emiatt lehet (a cikkből): Bár nem a HPET-hez kapcsolódik, de megtudtuk azt is, hogy a játékok esetében a másik probléma jellemzően a magok inicializálása. Az ilyen alkalmazások sokszor igen eltérően detektálják a rendelkezésre álló erőforrásokat. Különösen a régebbi címekre jellemző, de sajnos az újaknál sem ritka, hogy a fejlesztők gyártónként fix értékre korlátozzák az elérhető erőforrások számát. Az AMD-nél ez a mai játékok többségében négyre van beállítva, pusztán amiatt, mert az FX-eknek ez volt a jó érték, de a Ryzen 7 családnak a nyolc lenne az optimális.
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen