Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CB

    senior tag

    válasz M0RGI #9766 üzenetére

    A bolti garanciás készülék meghibásodáskor a boltba kell leadni a telefont. A bolt nem a Samsung szervízbe, hanem abba a szervizbe adja be a telefont, akivel szerződése van.
    Mivel ezekbe a szervizekbe több száz darab, és ugyanennyi márka és azon belül típus megfordul, így nem igazán éri meg azonnal beépíthető tartalék alkatrészeket raktáron tartani minden telefonhoz.
    Így sajnos a hiba kiderítése után (ami egyébként több nap is lehet, miután a telefonod leadtad) rendelik meg az alkatrészt a telefonodhoz, annak be kell érkezni, beépítik, stb.stb. Mire visszakapod a telefont, akár hetek is eltelhetnek.
    Mivel ezek kis boltok kis szervizei, így valószínűsíthető, hogy egy drágább alkatrész, pl. kijelző cserét nem fognak bevállalni garanciális javításra, csak ha kétséget kizáróan a telefon hibájából van a hiba. Na nekem az a (rossz) tapasztalatom, hogy egy magamfajta kisember elég nehezen bizonygatja, hogy a telefon viselkedett sz@rul, abból keletkezett a hiba.
    Sajnos ott van még a szervizes tapasztalata az adott telefon javítását illetően. Ha nincs szerencséd, a telefonodat pont olyan szervizes kapja majd, aki az elsőt, vagy az ötödiket bontja szét életében, jobb esetben nem fél éve látta ezt a típust utoljára szétszedve, hanem két hete, és emlékszik, hogy mi mihez van csatlakoztatva, hova kell tömítés, ragasztó összeszereléskor.

    [ Szerkesztve ]

    40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

Új hozzászólás Aktív témák