Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CB
senior tag
A bolti garanciás készülék meghibásodáskor a boltba kell leadni a telefont. A bolt nem a Samsung szervízbe, hanem abba a szervizbe adja be a telefont, akivel szerződése van.
Mivel ezekbe a szervizekbe több száz darab, és ugyanennyi márka és azon belül típus megfordul, így nem igazán éri meg azonnal beépíthető tartalék alkatrészeket raktáron tartani minden telefonhoz.
Így sajnos a hiba kiderítése után (ami egyébként több nap is lehet, miután a telefonod leadtad) rendelik meg az alkatrészt a telefonodhoz, annak be kell érkezni, beépítik, stb.stb. Mire visszakapod a telefont, akár hetek is eltelhetnek.
Mivel ezek kis boltok kis szervizei, így valószínűsíthető, hogy egy drágább alkatrész, pl. kijelző cserét nem fognak bevállalni garanciális javításra, csak ha kétséget kizáróan a telefon hibájából van a hiba. Na nekem az a (rossz) tapasztalatom, hogy egy magamfajta kisember elég nehezen bizonygatja, hogy a telefon viselkedett sz@rul, abból keletkezett a hiba.
Sajnos ott van még a szervizes tapasztalata az adott telefon javítását illetően. Ha nincs szerencséd, a telefonodat pont olyan szervizes kapja majd, aki az elsőt, vagy az ötödiket bontja szét életében, jobb esetben nem fél éve látta ezt a típust utoljára szétszedve, hanem két hete, és emlékszik, hogy mi mihez van csatlakoztatva, hova kell tömítés, ragasztó összeszereléskor.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen