- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Azonnali fotós kérdések órája
- E-book olvasók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
gp Vajon a készítők megvárják az új kiadást a TV sorozat új évadának indulásával?
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
ph Az új fejlesztésű dizájn teljesen a TSMC-re épít, és a mobilgépeket célozza meg.
-
PROHARDVER!
sᴧᴍsᴜɴɢ ɢᴀʟᴀxʏ Note 3
Olvasd el a topik összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szka92
tag
válasz Silent77 #14903 üzenetére
Biztosan nem leszek nagy kedvenc, de két oldalról lehet megközelíteni a dolgot, ha nagyon kukacosak akarunk lenni!
1. a szerviz talán érvelhet azzal, hogy a felhasználó nem biztosította a megfelelő feltételeket a szereléshez/szervizeléshez, gondolok itt a nehezen/lehetetlenül rátapadó tokokra, keretekre...a fogyasztónak talán kutya kötelessége lenne/lett volna biztosítani a könnyű hozzáférést..ÉN lehet, hogy nem hagytam volna senkire a tok/keret eltávolítását, mivel én sokkal jobban fogok figyelni majd a SAJÁT eszközömre..
2. ne nyúljon hozzá ha nem érti a dolgokat
SORRYYYYY
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs