Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Caaabi

    senior tag

    válasz Kenyeress #19622 üzenetére

    Szintén zenész, csak én elsőre a futárt hívtam ki s4 nél, aki elhajtott, ezt követően írtam egy panaszlevelet a samsung panaszos email címére, küldtek futéárt aki a telemaxba szállította, ahol megállapították, hogy az én hibám, ezután írtam nekik még egyszer amiben a samsunggal kapcsolatos pozitív élményeimet és márka iránti hűségem és elkötelezettségem hangoztattam, 2 órával később írtak, hogy méltányossági javítást ajánlanak fel, tehát ingyen cserélték a kijelzőt ! Nem szabad elfogadni a nemet elsőre, de még másodszorra sem. Amég vannak lehetőségek, végig kell zongorázni mindet! Előbb utóbb megunják, és ha igazad van és jogos a felháborodásod, és ennek hangot mersz adni, legtöbb esetben szerencsésen zárul a dolog :)

Új hozzászólás Aktív témák