Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laci0530

    senior tag

    válasz stranger28 #33721 üzenetére

    Ugyanezt tapasztaltam a T-mobile-nál kb. két évig, az utóbbi hónapokban gyakorlatilag használhatatlan lett az internet "szolgáltatásuk". Többször jeleztem, kivizsgálták, de valahogy az ő oldalukon nem tapasztalták a hibát. A legnevetségesebb az volt, amikor az ügyintéző fiatal hölgy azzal igyekezett magyarázni a jelenséget, hogy nem a T-mobile által forgalmazott, hálózatfüggő készülékkel akarom igénybe venni a szolgáltatást, hanem gyárilag független telefonnal.
    Akkor végleg a szolgáltatóváltás mellett döntöttem, ugyanazzal a telefonnal, ugyanazon a településen (Nyíregyháza) a váltás óta - október közepe - egyáltalán nem tapasztaltam ezt a jelenséget, pedig igencsak aktív felhasználó vagyok. (UPC mobilszolgáltatásra váltottam egyébként, eddig nincs hiba vele.)

Új hozzászólás Aktív témák