Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Tav-Csoves #35561 üzenetére

    Semmi kulturálatlanság nem volt benne... :U Ne gondolt tovább azt amiben nincs mit tovább gondolni pls. :R

    Megjött, cserélt ment. A közelségérzékelővel együtt kicserélte a fényszenzort is. Már reagál rendesen a fülemre (na jó csak 2 próba hívásunk volt egymás között) és most a telefon fényereje is kisüti a szemem.
    Amit nem értek, hogy egy akksi kivétel után, miért nem jegyzi meg pl az automatikus dátumbeállítást (hiába volt bepipálva, az első aktiválási dátumra vissza ugrott a rendszerideje a készüléknek.
    Amin viszont megütköztem, az az adminisztráció! A szerencsétlen (mert nem tudok jobb szavt rá) a következőket csinálta -állítása szerint nem hiszik el hogy a helyszínen volt javítani különben):
    -elő kellett keresnem neki az eredeti számlát (azért 2 év távlatából egy KKV csomagos telefonnál ez nem jellemző hogy otthon kéznél van)
    -a jótállási jegy kellett
    A fentiek mellett a szétszedett telefonról kellett neki fotót készíteni, majd az összeszerelt telefont fel kellett dugaszolnia a saját laptopjára egy kábellal, ami egy logfile-t csinált a telefonomról.
    Tehát kép-számla, kép-jótállási jegy, kép szétszedett telefon, log file és a végén még kellett a 12 hónaos garanciahosszabbításról is, meg az általam aláírt munkalapról is egy-egy kép.
    Miután ezzel végzett, elkottyantotta, hogy munka végén az irodában még lesz egy elektronikus munkalap is amik mellé csatolja mindezt.

    Halkan megjegyzem, hogy megdöbbenésének adott hangot, amilért nem beégésre tettem bejelentést a keret cseréje miatt, hanem csak a valós hibámat akartam megcsináltatni :)

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Új hozzászólás Aktív témák