Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • boksz

    senior tag

    válasz tucsok. #7029 üzenetére

    Igen, sajnos így használhatatlan..... jó lenne javítani mi hamarabb a jegyzetet, mert ez az egyik előnye ( volt ) ennek a telefonnak !!!!!

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/boksz/

  • robi30

    tag

    válasz tucsok. #7029 üzenetére

    Most nézem...
    Az S View tokon keresztül működik az akciójegyzet, simán menti...
    Itt valamit nagyon benézett a T-...

    [ Szerkesztve ]

  • Luser2000

    addikt

    válasz tucsok. #7029 üzenetére

    Írtam a Samsungnak a "Képernyőírás" diszfunkciója miatt. (Az "akciójegyzet" nem jutott eszembe).

    "Tisztelt Support!

    Szeretném jelezni, hogy a napokban a Telekomos (T-Mobile) készülékekre megjelent N9005XXUDMK3 szoftververzió HIBÁS.

    A "Képernyőírás" funkció nem működik megfelelően, mert az aktuális képernyőről készített "felvételre" amennyiben a ceruzával írok, akkor azt már nem menti el. A készített "felvétellel" kapcsolatos semmilyen módosítás nem menthető el.

    Azt ezt megelőző T-s szoftververzióban ez megfelelően működött.

    1) Kérem tájékoztatásukat, hogy mikor kerül kiadásra újabb sw verzió.
    2) Kérem tájékoztatásukat, hogy mikor jelenik meg a 4.4.2-es Android verzió.

    Köszönettel, ..."

    ----

    Jött válasz is. Idézem, de hosszú lesz. Azért másolom be az egész szöveget, mert példás értékűnek tartom az ügyfél tájékoztatást (hangnemét, körültekintő tájékoztatását, stb).

    ----

    "Tisztelt .....!

    Köszönjük, hogy megkeresett bennünket.

    Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget, és szíves elnézését kérjük érte! Mindeddig még nem kaptunk az Önéhez hasonló jelzést, így arra lehet következtetni, hogy a tapasztalt hibajelenségeket a frissítés hibája okozza.

    Ez az Android rendszer újratelepítésével kiküszöbölhető. Ezt ingyenesen használható Smart Kiosk számítógépeink segítségével van lehetőség megvalósítani, amelyek gyorsszerviz-pontjainkon érhetők el, és előnyük, hogy alkalmasak frissítésre és újratelepítésre is, emellett elakadás esetén márkaszervizes kollégáink segítsége is igénybe vehető. Részletekért, elérhetőségekért, kérjük, látogasson el a https://my.samsung.hu/smartkiosk/ linkre.

    Örömmel tájékoztatjuk, hogy az Ön készüléke prémium kategóriás, így amennyiben a fenti telepítést követően is tapasztalható a jelenség, a www.samsung.com/hu oldalon történő regisztrációt követően a My Samsung profilon belül Prémium Assistance és Házhozmegyünk szolgáltatásokat is igényelhet hozzá. Ezek előnye, hogy Önnek nem kell befáradnia márkaszervizünkbe, hanem kollégáink házhoz mennek a készülékért, és a javítás idejére cserekészüléket is biztosítanak, illetve a készülék állapotának függvényében ingyenes adatmentést is vállalnak. A https://my.samsung.hu/assistance linken bővebben is olvashat ezekről a lehetőségekről.

    Személyes beszállításra szintén van lehetőség, ha Önnek jobban megfelel. A .... kerülethez legközelebb a XIV. kerületben található márkaszervizünk, amelynek adatai: Copy Depo Hungary Kft., Lengyel u. 13 sz., tel: 06-1-666-1555, nyitvatartás: 08:00-16:00

    További, Önnek megfelelőbb elérhetőségeket a http://www.samsung.com/hu/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION linken kereshet.

    Ami a szoftverfrissítést illeti, egyelőre nem rendelkezünk arra vonatkozó információval, hogy a KitKat verzió mikor érkezik a Note 3-as készülékre, azonban az Ön kérdését rögzítettük rendszerünkben, és amint kapunk erre vonatkozó információt, késlekedés nélkül tájékoztatjuk Önt a megadott e-mail címen.

    Az Ön szíves figyelmébe ajánljuk hírlevelünket, amely minden Samsung készülékről naprakész információt biztosít (a szoftverfrissítések érkezéséről is), továbbá promócióinkról is részletes adatokat tartalmaz. A hírlevélre a https://my.samsung.hu/hirlevel oldalon iratkozhat fel.

    Amint az új verzió elérhetővé válik, négy módon lesz lehetőség feltelepíteni:

    - a http://www.samsung.com/hu/support/usefulsoftware/KIES/JSP linkről letölthető Kies program segítségével, amely csatlakozás után fel fogja ajánlani a frissítést. A szoftverfrissítés sikeres végrehajtásához javasolt az állandó, stabil internetes kapcsolat, és szükség van a 100%-os akkumulátor töltöttségére is;
    - stabil wifi kapcsolat mellett magán a készüléken a Menü-Beállítások-Az eszöz névjegye-Szoftverfrissítés útvonalon;
    - Smart Kioskjaink segítségével, amelyekről a https://my.samsung.hu/smartkiosk/ linken olvashat részleteket;
    - márkaszervizes kollégáink segítségével. Az Önhöz közel eső márkaszervizekre a http://szervizpont.samsung.hu/ linken kereshet rá.

    A Kies programot érdemes feltelepíteni még a frissítés előtt is, mivel amellett, hogy számítógépes csatlakozást, a személyes adatokhoz való hozzáférést és adatmentési lehetőséget biztosít, azonnal felajánlja a frissítést, amint az elérhetővé válik a központi szerveren.

    Természetesen amennyiben bármilyen kérdése adódik a telefonkészülékkel, vagy más Samsung termékekkel kapc solatban, továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.

    Tájékoztatjuk, hogy kérdésének adtunk egy nyilvántartási számot: XXXXXXXXXXXXXXX. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében erre is hivatkozhat következő megkeresésünkkor.

    Üdvözlettel,
    X Y
    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat"

    Talán érdemes lenne a problémát másoknak is bejelenteni (más szavakkal is leírni, stb).
    Én ehhez ezt a felületet használtam: LINK

    [ Módosította: CoolMan ]

    Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"

Új hozzászólás Aktív témák