Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Luser2000

    addikt

    válasz robi30 #7541 üzenetére

    KÖSZI A VÁLASZT!

    Ez a normális eljárás. Ha a friss sw hibás, akkor az előző verziót KELL visszatenni, nem mást (függetlent). Azonban a Note3 sajátosságai miatt ha nem megy vissza az előző verzió, akkor "kényszerből" "mehet" fel a független.

    Amikor nekem októberben alaplapot cseréltek a kiszálló szervizes nagyon sokat bajlódott azzal, hogy szoftvert frissítsen. Nem is tudta megoldani (pont egy XEH/TMH kavarodás volt), ezért az segített, hogy alaplapot (főpanelt) cserélt, amelyet előzőleg bent a szervizben, speciális eszközökkel "előkonfiguráltak" T-s verzióra.

    (Akkor úgy tűnt, hogy a T-nél az első szállítmány az a gyárból független készülékként jött és erre tette fel a T a saját szoftverét és zárta le. Emiatt azonban a KIES nekem nem a TMH hanem a XEH verziót húzta rá a készülékre és ettől "megnyekkent". (Leírtam korábban az egész sztorit).

    Üdv.:
    Balázs

    Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"

Új hozzászólás Aktív témák