Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dude8

    tag

    válasz Bossi #2581 üzenetére

    Szia!

    Én Samsung Experience Store-ban vettem a telefont, amikor beregisztráltam, engem is a fenti üzenet fogadott.. Telefonáltam is nyomban, és mivel az én sorozatszámom tartalmaz (egy darab) 0-át is, ezért az ügyfalszolgalatos arra kért, hogy töröljem és regeljem be újra, csak O-val (számomra téveszthetetlenül 0 volt).
    Be is regeltem újra, és ugyan az az üzenet fogadott. Ekkor kezdtem vakargatni a fülem tövét, majd kitöröltem azt is, újra regeltem, de már a sorozatszám (a nullás) ott volt, mint legördülő menüből kiválasztható opció, csak sárga szöveg-háttérrel. Végignyomtam az űrlapot, de semmi válasz üzenet.
    Ekkor írtam nekik egy e-mailt itt , de mire elküldtem már jött az e-mail, hogy gratulálunk, le is tölthettem az igazolást, miszerint jár a plusz 1 év gari. Jött a megerősítés a supporttól is (19:20-körül), hogy ők mindent rendben látnak, és ha gondolom hosszabbítsam meg a kiterjesztett garit még egy évvel (erre vonatkozik, hogy jön a futár is érte) 14 000Ft-ért.

    Röviden: Szerintem próbáld beregelni még egyszer ugyanazzal a számmal és dobj rájuk egy e-mailt is!

    [ Szerkesztve ]

    "In God we trust, all others we monitor!"

Új hozzászólás Aktív témák