- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nem értem továbbra sem, hogy az igazi hátrányt, ami az ordas nagy lag, hogyan fogja az kezelni, hogy nem a kliensgépen fut az alakalmazás, hanem egy központi szerveren. Eddig sem azért lagolt, mert a kliensgép lassan számolt...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
arn
félisten
vannak olyan jatekok, ahol a lag nem szamit annyira. nem kell mindent kapasbol oda szamuzni, de biztos, hogy ez lesz a jovo - szep lassan. a "korlatlan" szamitasi kapacitas meg mar most is elony.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
VaniliásRönk
nagyúr
Az mind szép és jó, hogy a felhőben ott van a "korlátlan" számítási teljesítmény, de akkor miért nem használják is valami épkézláb grafika megjelenítésére? Értem én hogy csillió dolgot rajzol/mozgat egyszerre, de a látványvilág amit ez a techdemo mutat jelenleg így sem túl acélos. Pláne úgy, hogy a felhőben aztán tényleg semmi nem szab gátat a legmegfelelőbb hardware-es és software-es környezet kiválasztásában.
[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
djculture
félisten
Felhős mmo az kell nekik ja, jó kis játékszenvedély meg irassa mindenki az összes vagyonát a készítőkre. Már az ilyen WoW szitű szarokat is utálom rosszabb volt mint a kocsmákba a játékgép.
-
AAAgold
senior tag
Ha jól értem, akkor itt már nem egy "interaktiv video streamről" van szó, csak félig? Bizonyos mértékben a kliens gép is bedolgozik? Mert így a video stream kódolását lehet megspórolni...
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
Ribi
nagyúr
Annak tényleg több értelme van, hogy mondjuk a környezet nagy részét a felhő számolja és csak a nagyon kis környezetét a "lokális" cucc. Már egy telefon is egész erős. Viszont a nagy terekhez azért kevés. Így kissé mint egy gyorsító eszköz lenne a felhő, nem 100%-ban kliens progi. Lehet ez a demó is erről szól, csak nem teljesen ez jött át.
djculture: azért mert valakinek nincsenek IRL barátai, nem az MMO játékokat kell utálni az addikció miatt
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Azt nem értem, miért éri meg erre infrastruktúrát kiépíteni? Mert a haszon, és a kiszámíthatóság/stabilitás nem éppen kecsegtető szerintem. Vagy van valami "nagyobb" cél?
[ Szerkesztve ]
-
VaniliásRönk
nagyúr
Szerk.: Elnéztem a topikot.
Teljes kontroll a játék felett, itt aztán nem lesznek tört szerverek, stb., ha játszani akarsz fizetsz, pont. A fejlesztőknek egyértelműen megéri. A felhasználóknak egyelőre tényleg nincs ebben sok fantázia, de ők senkit sem érdekelnek, csak a pénzük.
[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
Egon
nagyúr
Ha jól látom, ez is az nVidiának (is) lesz jó...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
GodGamer5
addikt
Sokára lesz ebből kézzel fogható játékplatform, de ötlet szinten nagyon ígéretes, a tech demo meg brutál!
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
alevan
őstag
Annak ellenére, hogy már nem érdekelnek az MMO-k vagy a multi bármilyen más formája (főleg a játékostársaimnak köszönhetően), ez tetszik.
De vajon megéri majd-e nekik? Kicsit drágább szerintem a fenntartása ezeknek a szervereknek mint pl. a mostani átlag MMO szervereknek, ahol nem kell grafikát meg szimulációt számolni akkor is ha 2 játékos van online.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Vuk-T
csendes tag
Én meg akkor fogok röhögni amikor jön valami Lizard Squad-hoz hasonló csapat vagy netántán mondjuk a konkurencia és jól szét ddos-olja az egészet úgy hogy ne lehessen használni
Mintahogy már páran elöttem írták az egész felhős játék csak a kiadóknak meg a hardver gyártóinak jó senki másnak, azért is eröltetik annyira, de még ha a lagot is megoldják amit kétlek, akkoris még ott van a bizalom kérdése a szolgáltatással szembe ami megint csal érdekes lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Sebaj Fóbiás
aktív tag
"kifejezetten felhőbe tervezett MMO" "az újszerű infrastruktúra előnyei"
Esélyes, hogy bennem kevés még a kávé (és/vagy az agysejt), de mégis mi előnye lehet egy ilyennek? Mitől más, mint egy mostani MMO ahol egy szerver futtat egy világot, ellát minden klienst adatokkal, és ebből renderelve látvány lesz?
AMúgy totál egyetértek a lehúzásos, kontrollos, játékgépes kommentekkel, bár az utóbbinál nyilván az emberi tényező a leglényegesebb. FLAME OFF STB Lesznek még itt nemzeti MMO kaszinók is.
Két bolygó beszélget: - Te, képzeld, Homo Sapiensem van.. - Nem baj, ne piszkáld, elmúlik magától.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Sebaj Fóbiás #15 üzenetére
Először én se értettem, de aztán megnéztem a videót. Ennyi NPC-t, illetve terep objektumot asztali PC sose lenne képes lerenderelni. Főleg az előbbiek problémások, mivel azt nehéz VGA-ra kiosztani. Plusz nyilvánvalóan a terep alakító és fizikai szimulációt is sokkal egyszerűbb megoldani, ha nem kell szinkronizációs problémákkal foglalkozni, így jóval aktívabban a játékmenet részévé tehetőek.
Vuk-T
"Mintahogy már páran elöttem írták az egész felhős játék csak a kiadóknak meg a hardver gyártóinak jó senki másnak, azért is eröltetik annyira, de még ha a lagot is megoldják amit kétlek, akkoris még ott van a bizalom kérdése a szolgáltatással szembe ami megint csal érdekes lehet."
Hardver gyártóknak nem biztos, hogy akkora poén ez hosszú távon. Mert ha minden játék felhős lesz, akkor oké hogy szerverközpontokba el lehet adni csomó VGA-t, de asztali szegmensbe egész pontosan 0-t fognak tudni eladni.
Bizalom nem tudom hogy jön ide, ilyen téren 0 változás lesz a mostani MMO-khoz képest. -
alevan
őstag
válasz Cathfaern #16 üzenetére
Az asztali szegmensben nem fognak kihalni emiatt a VGA-k, AAA játékok ezután is jönnek, de aki MMOzni akart, az most sem egy Titan X-el teszi. IGPn is elfut a legtöbb ilyen játék.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Mr Cube
tag
Ez a cucc egyszerűen nem működik. Nem hiszem el, hogy még mindig erőltetik. A jelenlegi formában, már ami a hálózatokat és az internetet illeti, fizikailag képtelenség ezt úgy megoldani, hogy ne késsen a kliensnél. Márpedig az Onlive és a Gaikai is annyit késett, hogy játszhatatlanná tette az összes rajta elérhető játékot.
Lehet, hogy ez a jövő, mert tényleg nagyon szép dolog, hogy mindenki, mindenhol elérheti a játékait és nem kell folyamatosan fejlesztgetni sem, de jelenleg nem lehet megoldani, gigabites sávszéllel sem.
Próbáltad már kikapcsolni, bekapcsolni?
-
nghost
tag
éreztem én, hogy ismerős ez a Shinra.. mibe, hogy erre tart az új FF?
[ Szerkesztve ]
Script Kiddies Do What They Do Best: Infect Themselves / The only man who gets his work done by Friday is Robinson Crusoe..
-
cskamacska
addikt
válasz VaniliásRönk #10 üzenetére
Teljes kontroll azt bizton szeretnék, de a jó isten mentsen meg tőle, hogy meg is kapják. Legutóbb a Konami is kapásból eltüntette a PT-t PSN-ről, mikor a zaibatsu baromságokkal teli vezetés rájött, hogy Hideo Kojima, Guillermo del Toro, és Norman Reedus nem fér bele a mobil és játékgépes új irányvonalukba.
De épp Square Enix-ben bíznánk meg, amikor ők voltak azok akik elsőként eltüntettek egy játékot a vásárlók Steam fiókjáról? Az Order of War stratégia nem volt rossz játék, anyagilag is tűrhetően teljesített, ezért a S-E kitalálta legyen hozzá multi kiegészítő. Lett is, elég sokan játszottak is vele, de nem annyian mint a S-E szerette volna, leírták veszteségként, lekapcsolták a szervereket és direkt levették a felhasználók Steam fiókjáról. Hiába volt benne AI elleni harc, így nem veszett volna az egész kárba még online lehetőség nélkül sem, direkt utasították a Steam-et hogy töröljék mindenkitől! Rakás másik olyan játék van Steamen aminél már nem működik a multiplayer, olyan játékok is vannak bőven amelyek így már használhatatlanok, de soha senki eddig nem gondolt arra, hogy töröltessék a felhasználóktól. A Suare Enix pedig nemhogy működésképtelenül, de AI ellen teljesen használhatóan is töröltette, mert ő abból már nem húzott hasznot, akkor miért is létezzen!
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
DithenS
senior tag
Nekik azért éri meg mert olcsóbban beszerzik a játékokat személyekre vetítve,a fejlesztőknek ez azért éri meg mert így is több profithoz jut mert mindenképpen meg kell venned.
Persze majd kiforrja magát ez a dolog is csak az a baj hogy ha elmegy a net akkor semmi sincs,míg ha most elmegy akkor tudsz játszani egyszemélyes módban.
Meg a gép mint fizikai cucc nekem hiányozna,meg a bankszámla adatokat sem adnám meg mert a hackerek mostanában rászálltak a játékszerverekre,karácsonykor a Sony és a Microsoft is behalt pár ember támadására,akkor gondold el hogy így egy kisebb csapat hacker simán megszerezheti az adatokat.
Bár mondjuk két bankszámlával lehet védekezni,van egy amit megadsz meg egy másik amin a pénzed tartod de azért akkor is szerintem erre is kellene gondolni,elvégre nem banki védelmi cuccal lesz felszerelve.
Vagy egy sima támadással leterhelik és több millió ember nem tud játszani,szóval az a baj hogy magas a kockázati tényező ilyen cégeknél. -
Cathfaern
nagyúr
válasz cskamacska #22 üzenetére
Ugye ez a motor kifejezetten MMO-khoz lett kifejlesztve, írják is, hogy nem tervezik single játékokra használni. Onnantól kezdve meg nem sok értelme van annak amit leírsz.
Azt lehet mondani, hogy te sose fogsz SE játékért fizetni, de annak meg nem sok köze van a technológiáhozDithenS:
Még mindig MMO-ról van szó, amiket írsz azok a "nem felhős" MMO-knál is ugyanígy megvannak, szóval ez nem igazán jelent változást -
cskamacska
addikt
válasz Cathfaern #24 üzenetére
De én nem kimondottan a Shinráról beszéltem(amely név erősen irónikus, Shinra Electric Power Company FFVII-ben a világ meghódítására készült a Mako energia kisajátítása által ), hanem arról, hogy nem lehet a játékipari cégekben megbízni, már a Steam is necces helyenként(amit egyébként a S-E szinte elsőként támogatott teljes mellszélességgel a nagy kiadók közül, már 2007-ben fent voltak, mikor az EA-nak még Download Managerre sem futotta, és a legtöbb kiadónak nem is volt online boltja), de jaj szegény fejünknek, ha ez a felhős hülyeség a 12 egy tucat Diabló klón MMO-kon túl is elterjed.
A végét meg a fanszemüveg odaképzelte, szinte minden Eidos féle S-E játékot birtoklom, de attól még tarthatom őket közveszélyesnek."Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
_Scythe_
aktív tag
Szerintem nem erről van szó - ha jól értem - hanem arról, hogy a szerver mindenkinek mindent kiszámol egyszer és egyszerre a kliens gépek kvázi csak streamelik az "adást". Ettől persze még lesz lag, de gondolom jóval kevesebb, mintha 10.000 klienst kellene nei szinkronizálni plusz minden kliensre egyesével kiszámolni a kiszámolandót. De azért nem vagyok 100%-ig biztos
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Kenyér
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- Elden Ring
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen