Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tzl

    senior tag

    válasz fattyu #8547 üzenetére

    Ha költséges javításról van szó, pl. épp egy kijelzőcsere, vagy alaplapcsere, akkor simán nézik, hogy volt-e rootolva és ha igen, érvénytelenítik a garit, mivel az az álláspont, hogy a hardverelemek tönkretehetőek szoftveresen.
    És hiába nézel rájuk csúnyán, az orrod alá fogják tolni ezt:

    Ez a jótállás nem érvényes olyan Termékhibák esetén,
    amelyeket nem a Sony által felhatalmazott partnerek által
    elvégzett szoftvertelepítések, módosítások, javítások, illetve
    Termékfelnyitások okoznak.

    A jótállás nem vonatkozik a Termék szokásos használatából és
    kopásából eredő meghibásodásokra, illetve a szakszerűtlen
    használatból – beleértve többek között a Termék nem szokásos
    módon történő használatát és a Sony Termékekre vonatkozó
    használati és karbantartási utasítások figyelmen kívül hagyását
    – eredő hibákra. Ezenkívül nem érvényes a jótállás balesetből,
    szoftver- vagy hardvermódosításból, vis majorból, valamint
    folyadékok miatti károsodásból eredő meghibásodások esetén.

    Ha rootolva volt a telefon, nem tudod bizonyítani, hogy a hiba nem függ össze a rootolással, nem tudod bizonyítani, hogy nem egy program okozta a hardver meghibásodását.

    Szóval, dióhéjban, mindegyik gyártó tartja magát ahhoz, hogy a telefon rootolása garanciavesztéssel jár.
    Az ismert tipushibáknál nem nézik, de ha nem szokványos probléma merül fel, akkor igen.

    Ha átnézel a Defy mélyvíz topicba, ott épp mostanában írták többen is, hogy a root miatt megvonta a motorola a garit, holott a hiba nem függött össze azzal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák