Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokee78
félisten
válasz Sonyericsson #1557 üzenetére
Ez valami vicc ugye?
-
ko9
addikt
válasz Sonyericsson #1557 üzenetére
Melyik szervízbe és hova? Vannak még hivatalos Sony Ericsson szervízek? Mert a múltkor pont ezt kerestük, és nem találtunk
Mondjuk erre a cikkre is vehetnének egy pillantást. Nem reklámozni akarom magam, csak azért nem csak a ciripelés a probléma, bár az a legégetőbb.
[ Szerkesztve ]
--------------------------- Privátot privátba - Fórumtémát fórumba!! --------------------------- --------- I/DEBUG(3430): debuggerd committing suicide to free the zombie! ---------
-
sxxorp
őstag
válasz Sonyericsson #1557 üzenetére
Kedves SonyEricsson,
ahogy ígértem szívesen közreműködök, bár készülékem épp letétben van a kereskedőnél, cserére vár (addig használni sem szeretném, míg nem bizonyosodok meg, hogy nem rövidíti meg a készülék élettartamát), szerintem megoldható ez a lépés, akár holnap, pénteken.
Megemlíteném, hogy nagyon sok esetről tudunk fórumokon, pedig a probléma jellegéből adódóan:
-sokan észre sem veszik
-ha észreveszik, többen a video-felvevő szigetelt problémájának gondolják, nem törődnek vele
-nem jelzik, csak figyelik az eseményeket, várják a megoldást.
Emiatt csak a jéghegy csúcsa lehet az, aki aktívan jelzi is a jelenséget. A kereskedőnél vásárláskor 2 készüléket próbálhattam ki (az elsőt még egy másik kereskedőnél), egy 4.-et telefonon távteszteltettem az eladóval, azóta cserélték a készülékemet (ott is kettő közl választhattam, ez eddig 6db) - ugyanaz a jelenség, konkrétan nem láttam még az elektrosztatikus zörej nélküli SK17i-t. Én a 2. csoportba tartoztam, míg a készülék tesztelése során ki nem derült, hogy ez az eset sokkal komolyabb - csak ez úgy derült ki, hogy addigra megvettem.
Praktikus info (akár privát üzenetként is elküldhetik):
- kérném pontosítani, hogy melyik szerviz az, ahol a leggyorsabban intézhető a dolog - mire tudok hivatkozni, hogy tényleg prioritás legyen belőle
- kérnék egy konkrét elérhetőséget (vagy ide privát üzenetként írjam meg Önöknek?), ahova eljuttathatom a kért számot.
Kérnék visszajelzést, és lépjünk az ügyben!
Köszönettel,
sxxorp
megj: ezt az üzenetet privátban is elküldöm, hátha jobban észrevehető.@DrJános: releváns, neten elérhető sztem nincs - ha van ötleted, szólj . Nem magamért csinálom csak, elég sokan vagyunk. A készülék nagyon jóra sikerült- csak szeretnék, h úgy működjön, amire tervezték, és ami sokaknak nagyon tetszik. A hiba nélkül áll a témaindító teszt elégedett hangvétele, és 'Különösen Ajánlott' plecsnije, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
adidas117
csendes tag
válasz Sonyericsson #1557 üzenetére
Üdv!
Szeretném megkérdezni hogy ha a sony ericsson xperia mini pro készülékemnek a wifi részénél hibát tapasztalok, ami abban merül ki hogy ha fellépek a wifi hálózatomra egy 10 15 másodpercig rajta marad utána pedig ledob és ez így tovább a végtelenségig, akkor ezt garanciában megcsinálják e? és hogy ez hardveres probléma lehet vagy szoftveres hiba?
telefont egy hete vásároltuk t mobilnál.
A válaszokat előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen