- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Micro Four Thirds
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lo_jo
senior tag
válasz m0h0senator #26450 üzenetére
Erősen politika, de vannak az érthető és egyértelmű korlátozások (cégek kivonulnak, nem akarnak ott adózni, amivel finanszírozhatják az orosz államot), vannak az átlagember számára érthetetlen, de áttételesen validálható korlátozások (sportolók eltiltása, gyakorlatilag orosz állami reklámok és egy csomó sportban a komoly pénzdíjakkal szintén az orosz államkasszát gazdagítanák) és vannak azok, amik simán csak ruszofób vagy vagy a ruszofóbia haragjától tartó megnyilvánulások. Na a 3. kategória ez is, meg az is, amikor kifütyülik a zenekart, aki Csajkovszkijt játszik vagy a színházi társulatot a Dosztojevszkij darab miatt, stb. Az is igaz, hogy az SCS is mondhatná, hogy minden eladott HoR DLC után x összeget Ukrajnának juttatnak, de nem. Sajnos ezzel még sokáig fogunk szívni, nem csak itt.
-
lo_jo
senior tag
válasz m0h0senator #26452 üzenetére
Meg nem állította, azért egy háborúra nem úgy készül a támadó fél, hogy eldurrantja az első puskalövéseket, majd a maradék időre az épp aktuálisan befolyó pénzből fedezi a hadi kiadásait. Régóta spájzolt már erre Vologya, sőt, az első szankciók hatására is még a lakosságtól beszedett egy komoly adag valutát, úgyhogy ha egyik pillanatról a másikra minden kommunikáció, kereskedelem, stb. megszakadt volna, a tartalékok akkor is kitartottak volna elég sokáig. Észak-Korea is bírja még valahogy. A sportolók esetén is szépen csordogált befelé a szép ropogós valuta. Nézd csak az F1 példát, a puszipajtás műtrágyás valószínűleg tolta volna az államkasszába a dollárt akár önszántából, akár fenyegetés hatására. Meg kellett tőle szabadulni, hogy ez ne következzen be.
De annak, hogy Dosztojevszkijt, Tolsztojt vagy Csajkovszkijt negáljuk, nem lesz semmilyen hatása a háború befejezésére egyik irányban sem, sőt a kultúrának ártunk vele. Ugyanígy igaz ez a tudományok területére is, irtózatos mennyiségű orosz/szovjet tudós felfedezései nem lesznek semmisek attól, hogy valaki a jelenben egy pöcs. És hát igaznak kéne lennie ennek a földrajzra is. Az ETS2 egy 100% politikamentes játék, így semmi nem indokolja a DLC csúsztatását, szimplán csak az SCS-nél is látják, hogy milyen könnyű felfújni a hate-lufit és nem akarják, hogy náluk durranjon ki. Józan paraszti ésszel meg még az is felfogható, hogy ha valaki annyira oroszellenes, hogy egy videojátékban sem hajlandó a virtuális Oroszország területére behajtani, akkor egész egyszerűen nem veszi meg a DLC-t, bár ezzel sem segíti vagy hátráltatja Vologyát. De az emberek nagyon nagy része nem okos, csak annyit látna, hogy orosz zászló, akkor ez biztos propaganda.
-
lo_jo
senior tag
válasz Chris0321 #26457 üzenetére
Meggyőződésem, hogy nem az esetleges bevételkiesés a legnagyobb bajuk. Aki eddig várta a HoR DLC-t, az megvette volna. Azoktól félnek, akik azt se tudják, hogy eszik-e vagy isszák az ETS2-t, de a partvonal mellől irtó hangosan tudnak ordibálni. Azok, akiknek semmi közük az egészhez se a háború, se a játék okán, de önjelölt véleményvezérként a földrajz miatt hajlandók lennének PR katasztrófát okozni.
-
lo_jo
senior tag
válasz Ergo_Proxy #26546 üzenetére
A release streamen is említette Pavel, hogy eredetileg TX jött volna előbb, de MT beelőzte. Igazából érthető, óriási állam, van pár nagy városa is (Houston, San Antonio, Dallas 1m lakos feletti, Austin már "csak" ~800k), elég hosszú tengerparttal, ahol lesz bőven ipar, stb. Csak háttérben ment, de valami olyan is rémlik, hogy nekik is fejtörést okozott, hogy hogyan osztják be az erőforrásokat, mert TX simán elbírta volna, hogy a teljes MT csapat is azon dolgozzon. Elhintett még egy olyan apróságot, hogy most a nagy tavak felé tervezik a folytatást, mert "Montanahoz már elég közel van és érdekes".
A WoT eventre meg bőven van idő, 09. 25. a vége, "darálás" nélkül is meg lehet csinálni, max arra kell kicsit figyelni, hogy ne ugyanazokba a városokba/ból menj, hanem legyen 12 különböző. Ja és érdemes egy WoT fuvart vinni Kalispellbe vagy onnan, jár érte egy extra ajándék, amit sehol nem látátam feltűntetve, viszont nagyon aranyos.
-
lo_jo
senior tag
Minden ilyen agyon modolható játéknál ez a helyzet. Frissítések esetére kell mindig tartani egy vanilla profilt/mentést vagy várni, amíg nem frissül az összes mod. Flight sim esetén teljesen alap és figyelmeztetnek is, hogy a community mappa legyen üres, én csak átnevezem xCommunity-re, lehúzom ingame az új kontentet, visszanevezem a mappát, aztán ha valami nem jó, mehet egyesével a debug. Több ismerősöm is ETS2 és ATS esetén visszaáll frissítéskor a korábbi verzióra, a betas fülön most is vissza lehet menni 1.3-ig.
-
lo_jo
senior tag
válasz Ablakos #26634 üzenetére
Te is tudod módosítani. Amikor a céghez érve felveszed, akkor van egy fogaskerék ikon a konkrét pótnál, ott tudsz válogatni. Ha épp engedett a dupla pót, akkor azt is választhatsz, stb, viszont ennek hatása lehet a fuvarért kapott pénzre is. Egyébként pedig igen, vannak modok, amik a cégeket cserélik le, azokkal jár festés a pótokra is.
-
lo_jo
senior tag
válasz Bal0924 #26647 üzenetére
Nekem csak egy elég szutyok kamerám van, de megfelelő fények mellett a FaceTrackNoIR egész jól működött itt is és flight simben is. Persze nincs egy VR vagy rendes IR fejkövetés szintjén, de bőven használható.
ETS2-ATS talán annyiból jobb, mint a flight sim, hogy nem kell egérrel a műszerfalon kapcsolni dolgokat. Ott csak "örömrepüléshez" volt jó, de ahhoz nagyon. A beállítása időigényes, meg kell találni, hogy mi az, ami neked kényelmes, hogy nem fog túl sokat mozogni, de nem is túl keveset, pl tolatáshoz ha ki akarsz hajolni, de nem akarsz sima egyenes menetnél folyamatos kis mozgást látni.
Érdemes a ki-be kapcsolást és a resetet egy könnyen elérhető gombpárra rakni. A ki-be elég sűrűn használatban lesz, nem mindig kell a követés, pl egy autópályás hosszabb részhez nem feltétlenül ad hozzá annyit, hogy megérje, de majd kitapasztalod. A reset kamerától is függ, de azzal meg "tiszta lappal" mehetsz, ha elmászna a detektálás. Középre igazítod a fejed, megnyomod és várhatóan egy darabig megint jó lesz. Nekem sűrűn kellett, de ez tényleg egy nagyon gagyi, ezer éves 720p kamera botrányos minőséggel.
-
lo_jo
senior tag
válasz Ablakos #26669 üzenetére
Elég régen használtam a GFE recordot és akkor sem ETS2-höz, de nem csinált ilyet. Viszont nekem jobban bejött az OBS. Alapvetően streamer program, de felvételre is könnyű belőni és szép eredményt produkál. Ha belövöd az nvenc-t, akkor ugyanúgy minimális teljesítményvesztés lesz, de tudod még jobban paraméterezni az egészet. Millió tutorialt találhatsz hozzá, nagyon népszerű streamer körökben.
-
lo_jo
senior tag
válasz Bunken #26686 üzenetére
Pedig valószínű, hogy CPU limited van. Gondolom a 15-20% a teljes procira értendő, a valóságban megy egy mag dolgozik limiten, a többi meg nézi. Nálam is van mikrolag pár helyen, de csak pár pillanatra 9600K-val 4,7-re húzva. Benne lehet, hogy a traffic mod is kicsit bekavar, ezek az osztrák újratervezett részek meg alapból is részletesebbek, mint a többi környék. A GPU-ra meg nálam az a megoldás, hogy 400% a render scale, élsimításnak is jót tesz és a GPU se dönt úgy, hogy levált spórolósra, v-sync mellett meg szépen tartja a 75 fps-t.
Ergo_Proxy: Ennyi infoból lövésem sincs. Beállítottad a billentyűkombót a tracking ki-be kapcsolásra? Nálam úgy tökéletesen ment, ha már a fülkében kapcsoltam be, legtöbbször ott is csak tolatáskor és kereszteződésekben, utána megint ki.
-
lo_jo
senior tag
Azt írta, hogy van mikrolag is, de ez más. Sajnos a mikrolag az öreg engine hibája, hiába pofozgatják, nem ekkora részletességre van tervezve. Az általa leírt fps beesés (tartósabbnak gondolom, mint a mikrolagos döccenést) is lehet ezért, de amikor mod is van, akkor meg főleg lehet bármi. A 15-20% CPU kihasználtság is azt sejteti, hogy ott limit van, valószínű, hogy a játék “megette” azt az egy magot, amin fut, a maradék meg a Windows és egyéb alapok. Magonkénti részletes metrikákkal kicsit előrébb lennénk, de csak a diagnosztikában, megoldás max a mod kikapcsolása lehetne, a többi az SCS-en múlik. Az ilyen metrikagyűjtéshez hwinfo64 vagy MSI Afterburner ajánlott, a task managerben lévő nem túl jó mintavételezésű és a grafikonjából sem lehet pontos adatokat kiolvasni.
Nálam Microsoft Flight Simulatorban segített a Process Lasso a CPU miatti mikrolagon, az ingyenes verzió bőven elég, abban mindig elérhető a Performance Mode és a ProBalance. Összedobtam egy scriptet, ami indítja a Process Lassot, MSFS-t meg pár hozzá tartozó extra progamot (Spad.NEXT, navigációs cuccok, stb), így egy .bat indításával le van tudva az egész, kipróbálom majd ETS2vel is.
-
lo_jo
senior tag
válasz Milka 78 #26703 üzenetére
Az, hogy ganéj, nagyon erős túlzás. Inkább egy üzleti döntés miatt olyan, amilyen. Persze felfelé nem skálázódik jól, a modokat meg valmilyen szinten ez is behatárolja. Viszont az SCS-nél valószínűleg elég jól látják, hogy a játékosbázis nagy része nem 8-9 gen intel meg RTX 2-3000 tulaj, így ha elkezdenék növelni a gépigényt, csomó játékost buknának. Az ETS2 10 éves, alatta a motor pedig még több, nem csoda, hogy még mindig jobban szereti az egy erős magot, mint a napraforgómezőt. Eleve a többszálúsítás egy ilyen régi motornál nem triviális, arról nem is beszélve, hogy hány keleteurópai, egyébként nem gamer, de kamionfanatikus játékost buknának, ha 4-6 mag/szál és ray tracing lenne az optimális hozzá.
Ez sajnos ilyen és valószínű, hogy a többször is emlegetett dx12 upgrade megjelenéséig ilyen is marad. Az hozhat egy olyan engine átdolgozást, amivel a régi verzió megáll azon a szinten, ahol épp tart majd és az új mellett lehet majd “garázdálkodni”.
Hasonló példa volt az FSX. Megcsinálták a kornak megfelelően, jó flight sim szokásokhoz hűen nem volt még évekig olyan PC, amin vajsimán ment volna, aztán meg hirtelen kinőtte a hw a 32 bites motort, de addigra már sehol nem volt a fejlesztő. Ott annyiban volt jobb a helyzet, hogy a Lockheed Martin megvette és P3D-ként oktatási szintre hozta, a modok nagy része is kompatibilis volt, így könnyen át lehetett állni. Aztán 14 évvel később jött egy teljesen más csapattól az MSFS, ami jövőbiztosabbnak tűnik, tényleg flight sim platform lehet belőle, így 2 év után is még bőven kell neki idő, de legalább az irány jó. Persze ott a Microsoft végtelen pénze jön kiadói oldalról, az SCS egy törpe hozzájuk képest.
Bunken: MSI Afterburner+RTSS (azAB telepítőben benne van mindkettő) megfelelő beállítással vagy HWINFO64, ott tudsz szép logot gyártatni és játék után elemezgetni. Mindkettőhöz van sok leírás és videós segédlet is.
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
válasz laceszgamer #26752 üzenetére
Pontosan, nekem még nincs meg, mert nem indítottam egyiket sem. A parkolásokat pedig eddig is számolta a játék, de a Steam csak akkor tudja megadni, ha éppen fut az adott játék. Ugyanígy működik az is, amikor egy játékhoz a gyűjthető kártyákat adják hozzá utólag, az első indításkor kapod meg a játékidő alapján számított mennyiséget.
-
lo_jo
senior tag
"Offering a well-rounded set of states and content to hit the road with, including a slightly lower price for Texas even if you own the other content, it’s the perfect bundle for any situation."
Azaz olyan, mint a Pacific Northwest bundle. Várható benne Texason kívül más állam és egyéb kontent, de szokásos módon a bundle-re vonatkozó kedvezmény akkor is érvényes, ha minden más megvan már belőle, így olcsóbb lehet Texas önmagában is.
Remélem nem paint jobokat raknak mellé, mert azok nem érdekelnek és azokon kívül minden dlc megvan, de a bundle kedvezményt megkapnám.
-
lo_jo
senior tag
válasz laceszgamer #26782 üzenetére
Nem is kell bemenni a fotó ikonos helyekre, csak fotó módban legyen benne a képben. Pont most voltam én is a Starshipnél, lőttem egy képet a látványosságokhoz csak a rakétával, meg egyet, amin a kamion is szépen látszik.
-
lo_jo
senior tag
válasz Ablakos #26800 üzenetére
Nekem akkor volt ilyen, amikor sima fuvarnál (nem WoT, nem saját pót, stb.) a fogaskerékkel dupla pótot választottam. Valamelyik spanyol cégnél egy nagyon enyhe lejtésű rámpán állt a pót, ami alá simán be tudtam volna állni, de a dupla miatt már nem, kb. a pót kerekei alatt ért véget a rámpa, így nem is csak centiken múlt, hanem a traktor tengelyének vonalában volt a doboz. Sajnos nem oldotta meg nekem újratöltés, úgyhogy azt a fuvart akkor buktam. Ha ez itt teljesen síkban van, akkor tényleg lehet, hogy valamelyik mod kavart be és ezért oldotta meg az újratöltés.
-
lo_jo
senior tag
válasz Ablakos #27011 üzenetére
Van beállítások között lehetőség, ha jól rémlik 5km/h az alap, így lejtőn 80-as tempomat mellett 85-nél kezd el retardert használni (a játék is 5km/h túllépése után büntet). Ha retarder nélküli váltóval mész, akkor nem fog csinálni semmit túllépés esetén, egy hosszú és meredek lejtőn megy, amíg “a fizika kiadja”.
-
lo_jo
senior tag
Na ez jó hír, régen biztos, hogy csak a retardert használta, ezért reflexszerűen csak retarderes váltót vettem mindig. A váltás nem érint, H-váltóval megyek ETS2-ben és ATS-ben is (a 12 fokozathoz alapvetően egy, a 4 hátramenet miatt kettő, a 18-hoz két gomb kell pluszban a kormányon a tartomány állításhoz, de már én is szemezek a korábban linkelt váltó moddal), ráadásul a tempomatot is csak bekapcsolni szoktam, le-fel állítani sosem, kikapcsolni meg fékezéssel vagy kuplunggal.
-
lo_jo
senior tag
válasz - = Zk = - #27026 üzenetére
Program ezt nem nagyon fogja megoldani, mert a kezelőszerv digitális lehet vagy tengely, a tengelyhez viszont analóg bemeneti jel kell. Lehet, hogy van valami xinput emulátor, ami el tudja hitetni, hogy neked analóg inputod van és pl. külön gombokra rakhatsz 25-50-75% tengelyállapotot, de 2-3-4 gombbal csak a gázt adni nem lesz kényelmes.
Legjobban talán egy eredeti xbox kontrollerrel jársz (az olcsó párezres kontrollerekkel többnyire csak a szívás van), azzal már lehet szépen adagolni a gázt és a féket a ravaszokkal, csak a kormányzásra kell ráérezni és megtalálni a neked kényelmes érzékenységet és linearity-t, de “megúszod” a kormány le és felszerelésével járó nyűgöt. Nekem a G29+váltó felrakása bruttó fél perc, ebben benne van az ilyenkor használt vezetéknélküli, touchpad-es billentyűzet bekapcsolása is, így a menüben túrkálás is kényelmesen megoldott.
-
lo_jo
senior tag
válasz Debilon #27066 üzenetére
Igazából megy bármilyen mappából, csak symlinket kell berakni az ETS2/ATS zene mappába, nem kell minden zenét duplán-triplán tárolni a gépen.
például így, adminként indított cmd-ben:
mklink /d "c:\users\asdfgh\Documents\Euro Truck Simulator 2\music\zene" "d:\zene\"
Ezzel a teljes zene mappa bekerül a rádiók közé a saját file-okkal, de egyetlen file sem kerül feleslegesen a C meghajtóra, a játék pedig ugyanúgy megeszi. Lehet szépen válogatni is, ha nem akarod a teljes mappát, akkor azon belül almappákra hivatkozni, pl:
mklink /d "c:\users\asdfgh\Documents\Euro Truck Simulator 2\music\metallica" "d:\zene\metallica\"
mklink /d "c:\users\asdfgh\Documents\Euro Truck Simulator 2\music\techno" "d:\zene\techno\"
Ekkor az ETS2 music mappában 2 symlink lesz metallica és techno néven, ingame pedig egymás után berakja az adott mappákban lévő file-okat szépen sorban.
Természetesen az elérési útvonalakat mindenki aktualizálja a saját mappáira, de hibátlanul megeszi a játék. Engem mondjuk már nem érint, mert a háttérben megy a spotify, amit akár a billentyűzet média gombjaival is lehet vezérelni, telefonról pedig teljes irányítás megy.
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
válasz tutuhawer #27264 üzenetére
Ez nem egy túl jó összehasonlítás. Igaz a mondás, hogy Amerikában minden nagyobb: Amszterdam 219 km2, metropolitan areaval együtt 3042, Phoenix 1342, metropolitan area pedig 37810. Igazából az USA nagyvárosaira igaz, hogy tényleg brutális méretűek, ha nem csak az adott város közigazgatási határát, hanem az összenőtt területeket nézed. Los Angeles a legjobb példa, ez a legnagyobb ilyen metropolitan area: önmagában sem kicsi (1300km2), de úgy összenőtt az egész terület, hogy gyakorlatilag nem tudod, hogy hol ér véget az egyik és hol kezdődik a másik város. A metropolitan area LA-n kívül 42 jelentősebb városból áll és 88000km2, amiből majdnem 6000km2 a konkrét urban area. Csak összehasonlításként: Magyarország 93000km2, tehát amit a köznylev LA-nek hív, az egy majdnem Mo méretű, 18,5m lakosú terület, amiből Budapest (520km2) több, mint tízszerese a tényleges városnak tekinthető rész. Szerintem teljesen jogosan fér el ennyivel több cég a nagy amerikai térképen túlzsúfoltság nélkül.
-
lo_jo
senior tag
Ilyennel már én is találkoztam, szintén WoT fuvarnál. Gyanús, hogy a WoT néha hibázik és olyan helyre pakol be nagy pótot, ahova nem férne el rendesen. Sima fuvarnál is tud néha ilyet, bár ott én akartam spanyol cégtől duplát vinni (a fogaskerékkel változtattam felvételkor), nem rakta át másik helyre, és mivel lejtős rámpán volt, nem tudtam felcsatolni, jó fél méter volt a pót és a vontató között függőlegesen.
A pót sérülését most egy ideig nem tudom megnézni, de ha ATS közelben leszek, kipróbálok pár dolgot.
-
lo_jo
senior tag
válasz Marci112233 #27375 üzenetére
Valóban, már látom és félreolvastam. Ez egyértelműen shader error, aminek 2 oka lehet: file hiba vagy VGA hiba. Nálam még nem fordult elő, de többször láttam már screenshotot és videót ETS2-ből, mindig sérült file vagy mod hiba okozta.
@vlevi: Igazából jól működik, ahogy ETS2-ben is. Spanyolból nem fogsz tudni svédbe duplát vinni, mert sehogy nem tudsz eljutni szabályosan. Colorado kikerülhető, nem KELL arra menni, csak te mész, mert úgy a legrövidebb/a GPS-t követed. Ha ilyen fuvarod van, nem mehetsz "vakon" a GPS után. Persze jó lenne olyan mód, ami a korlátozásokat is figyelembe veszi.
-
lo_jo
senior tag
válasz Ablakos #27556 üzenetére
Ha most visszaállsz a temporary_1_47 verzióra, akkor az marad 1.47, akármilyen frissítés jön az 1.48-hoz, így minden modod kompatibilis marad. Ha minden mod megkapja az 1.48 update-et, akkor átállsz a temporary_1_48-ra, ami frissülni fog 1.48.1.0s-ről a későbbi alverziókra, de 1.49-re nem.
-
lo_jo
senior tag
válasz Bunken #27781 üzenetére
Ha kicsit visszább olvasol, pont linkelve volt a minimum sys req frissítésről az SCS blogbejegyzés, várható, hogy lassan (szerintem bőven hónapok múlva) beérik a korábban egy streamben emlegetett engine upgrade.
Persze arra is láthatsz hozzászólást, hogy valaki már i9 9900K és RTX 2080 minimumot jósol, mert ugye 2023-ban az i5 6400 (2015) és a GTX 660 (2012) ezt predesztinálja.
-
lo_jo
senior tag
válasz nincsnév007 #27785 üzenetére
Technically, these system requirement changes will become relevant with the release of the upcoming 1.48.5 maintenance update.
-
lo_jo
senior tag
válasz nincsnév007 #27965 üzenetére
A 20GB az összes érintett file mérete. Tehát ha egy 1GB file-ban módosítanak valamit, akkor a letöltésnél a valós érték (pl 1kB) fog szerepelni, a telepítésnél pedig 1GB.
-
lo_jo
senior tag
válasz nincsnév007 #27984 üzenetére
Csinálj egy új, teljesen modmentes profilt és nyugodtan próbáld ki, bármikor vissza tudsz állni a simára. Open beta, frissítések és dlc megjelenés idejére van egy pure vanilla profilom, elzötyögök azzal, amíg nem frissülnek a modok, az eventes WoT fuvarokhoz egyébként sem ajánlott a Promods, így ezeket is azon szoktam. Most kifejezetten érdekel az új éjszaka és skybox, úgyhogy ma este én is open betara váltok.
-
-
-
-
lo_jo
senior tag
Majdnem minden ilyen wishful thinking szinten megy nála, örülök, hogy inkognitóban nyitottam meg, így nem szemeteli tele a yt algoritmus a saját feedemet ezzel a clickbaittel. Kivagdos pár jelenetet a kontextusból és melléír olyanokat, amik soha nem hangzottak el egy SCS dolgozó szájából sem.
-
lo_jo
senior tag
válasz Delerium #28412 üzenetére
Nagyon ritka, hogy a megadott verzión egy fizetős mod ne működjön, de utána már csak a mod fejlesztőjén múlik, hogy a következő verzióra is aktualizálja-e a cuccát. A játék fejlesztője segítheti a modderek dolgát, de felelősséget sosem kell vállalnia a modok működéséért.
MSFS esetén jellemző, hogy a játékosok az alap játék árának a sokszorosát költik el modokra, minden egyes frissítésnél benne van a pakliban, hogy valami nem fog működni, így érdemes kétszer is megfontolni, hogy mire ad pénzt az ember.
Mivel ETS2-ATS esetén lassan várható a nagy engine rework, így duplán jó kérdés, hogy mi lesz a modokkal. Itt legalább arra van lehetőséged, hogy a patch után visszaállj a korábbi verzióra és majd csak akkor frissíts, ha 1: a mod fejlesztője aktualizált, 2: többet ad számodra az update, mint a mod.
A mod vásárlás mindig egy bizalmi kérdés marad.
-
lo_jo
senior tag
De Pavel ilyet nem mondott. Ahogy a videói nagy részében lévő dolgok sincsenek soha egy hivatalos közleményből megerősítve. Pavel rutinos, direkt úgy fogalmaz, hogy az ne legyen konkrét: lehet, megfontoljuk, tervezzük, gondolkozunk rajta, stb. Nem hangzik el sehol, hogy az 1.50-ben jön a rigid.
-
lo_jo
senior tag
Már megijedtem, hogy lemaradtam valamiről, de szerencsére nem. Csak a szokásos jogos kritizálás mellé csapott 0 szakértelem. Ja de mégis, sikerült szintet lépni: már a fejlesztők kinézete is számít.
Katasztrófa.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs