Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • InfiniteReality

    őstag

    válasz oncsi #2036 üzenetére

    Ezzel a képpel én elvinném a HDD-t és gariban kicseréltetném.

    Érdemes lehet még a gyártói tesztprogramot (letölthető a gyártó tesztoldaláról) lefuttatni, ami ki fog köpni egy hibakódot. Azt még érdemes mellékelni a hibaleíráshoz. De ha a BIOS-ban be van kapcsolva a SMART funkció (hát persze hogy be van :) ), akkor amennyiben bootoláskor már az BIOS is bejelez a drive-ra, akkor semmi egyéb nem kell a garihoz. El kell fogadják hogy hibás a drive (akkor is ha az felpörög adott esetben és oprendszer bedetektálja). Ezt azért mondom, mert szervizek van hogy csak így tesztelnek...

    Mi minden esetben a gyári tesztprogramra hivatkoztunk. Ha az kiköpött egy kódot, ugyan segítettünk a drive-on, de azzal a hibával adtuk le szervizbe. Na ilyen drive-okat nem adtak vissza teszt ok-val a nagykerek :)

    De ez is csak szép hazánkban van így, közvetlenül Seagate-tel, illetve értelmesebb külföldi nagykerekkel intéztetve a garit sokkal simábban megy minden. Én pl rengeteg lemezt gariztattam le közvetlenül a Seagate-tel (elkerülve a magyar nagykerekkel rendszeresen előforduló rossz-nemrossz-derossz-denemrossz... focizást). A Seagate-nek kiküldtem Hollandiába a drive-okat, volt hogy 2-3 napon belül itt volt a cseréje. Többnyire zsír új lemezek, 1-2 volt csak refurbished (gyártói javított példány). Persze a fizikailag sérült (égett, leejtett) holmikat ők sem szeretik.

    [ Szerkesztve ]

    http://logout.hu/cikk/samsung_led_tv_tudastar_d_szeria/alapok.html

Új hozzászólás Aktív témák