Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hdsentinel

    őstag

    válasz carr #3012 üzenetére

    Biztosíthatlak, nem a Sentinel-lel van gond, hanem a lemezvezérlő illesztőprogramjával, amelyre az SSD csatlakozik.

    A Sentinel tökéletesen látja az állapotot AHCI módban is.

    Ha nincs állapot információ, akkor az aktuális lemezvezérlőhöz, ahova az SSD csatlakozik (ami az Információk oldalon látható) kellene másik, javasolt illesztőprogramot telepíteni, pl. a Támogatás -> Driver Zóna oldalról, ami pontosan ilyen célból készült.

    Tipikus helyzet pl. ha Marvell 91xx vezérlőt használsz, annak a gyári drivere nem biztosít S.M.A.R.T. állapotot, de javasolt driverrel nincs gond.

    De ha AHCI vetérlőd van, akkor az Eszközkezelőben bármikor átválthatod "Szabványos AHCI kompatibilis vezérlő"-re az illesztőprogramot. Ez sokszor (pl. AMD, Marvell vezérlők) akár jobban működik, mint a gyártó saját illesztőprogramja.

    Ha nem boldogulsz, akkor Riport -> Teszt riport küldése a fejlesztőenk opció mindig segít, ilyenkor ellenőrizhető a vezérlő, a driver és máris kideríthető, mit érdemes változtatani, hogy ne legyen gond.

    Hard Disk Sentinel - Merevlemez ellenőrzés és meghibásodás megelőzés - www.hdsentinel.hu

Új hozzászólás Aktív témák