- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
- Otthoni időjárás-állomás
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SkyS1gn
félisten
"Nyilván az AMD esetében egyszerűen csak elő kell venni az Xbox One terveit és átmenteni a fejlesztéseket, de az NVIDIA és az Intel, illetve a Qualcomm még nem beszélt erről az irányról."
Jajj már nem is tudom hány hírnél halljuk ezt hogy így meg ugy AMD, meg tök sok előnye van, meg ilyen tech meg olyan reverb bla bla bla aztán az egészből úgyse lesz az égvilágon semmi
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván jó okkal raktak mindkét konzolba GCN-t. Még extrém drágán is megérte az MS-nek és a Sony-nak. Ha olvastad az OpenGL 5 előzetest, akkor abban lényegében azt kérik a Khronostól, hogy a GCN-re tervezzék az új API-t. Teljesen normális hozzáállás, amikor a fejlesztők látják a leírásokban a hardver működését, de igazából nem tudnak hozzányúlni a funkcióhoz, mert nincs benne az API-kban.
Azért jön ez elő, mert ez az architektúra messze többet tud, mint amit még kihasználnak a mostani platformok. Olyan mint a Larrabee koncepciója. Sok újítás beépítése csak egy szoftverfrissítésből megvan. De ez most speciel nem, mert csak az Xbox One-ban van két grafikus parancsprocesszor. PC-s hardverben ilyen még nincs a GCN-nél sem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
atti_2010
nagyúr
érdés hogy ki tudja-e majd fizetni az amd az örökösödési illletéket....
Miért a 2 cég nem hagy rá annyit hogy az illeték kijöjjön belőle, nem is tudtam hogy olyan rosszul áll az Intel és az Nvidia.
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Crytek
veterán
Mindig öröm ilyeneket olvasni,de áll-leejtős játék meg nincs.Már lassan otthonról vezéreljük a marsi szondákat űrhajókat olyan a HW a grafikai színvonal meg megreked
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
atti_2010
nagyúr
És ezt te honnan tudod? Sem az Nvidia nem köti az orrodra a készpénz állományát és az AMD valós értekéről sincs fogalmad, de tolhatod meg a trol szöveget egy darabig ha gondolod.
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Régóta ismertek az architektúrák képességei. A Sony másban nem is gondolkodott, míg az MS több versenyző közül választott elsősorban úgy, hogy az AMD-nek volt leghamarabb időpontja a lehetséges startra. Az ARM és az NV 2016-ra tudta volna vállalni a tendert. Annyit az MS nem akart várni.
Az fontos, hogy minden command buffer API a GCN-nek kedvez, ez szimplán az architektúra működéséből ered. A többiek jobban idomulnak a mostani API-k feldolgozási modelljéhez, míg az AMD ezt inkább beáldozta. Azért ne feledjük, hogy a DX12 2015 végén jön leghamarabb. Addigra a Maxwell, Kepler, Gen8 már a múlt lesz. Az AMD-nek csak azért érte meg a GCN-t ilyenre tervezni, mert tudták, hogy készítenek egy low-level API-t. Ergo nekik ebből a DX12 előtt előnyük lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen annak a gépnek egy van.
Ettől még nem lesz erősebb az Xbox One, csak jobban ki lehet használni grafikai feladatoknál, de compute feladatoknál meg az ACE száma számít, ott meg a PS4 a jobb.
A két gép között marad olyan 30%-nyi tempókülönbség mindenképpen a PS4 javára.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ruuwa
tag
Kérdés, ha van "statikus particionálás", akkor létezik dinamikus is? Azaz elméletben a parancsprocesszorok terhelésfüggően gazdálkodnak a fixfunkciós és shader procikkal? Ez már nagyon boszorkányságnak hangzik.
Valami tréfás, humoros, mégis mélyenszántó gondolatokat magában hordozó, rövid, velős mondat, mely egyéniségem rendkívüli sokszínűségéről tesz tanúbizonyságot.
-
atti_2010
nagyúr
-
stratova
veterán
Xbox one felépítését és a HW megválasztását kiveséző cikk (benne a memóriahasználattal).
PS4 felépítését és annak okait taglaló elemzés (kis kitérővel a Hawaii lapka 8 ACE egységére).
S az állatorvosi ló: Killzone shadow fall demo - post mortem elemzésEgy másik összehasonlító tesztből:
Vgleaks has a wealth of info, likely supplied from game developers with direct access to Xbox One specs, that looks to be very accurate at this point. According to their data, there’s roughly 50GB/s of bandwidth in each direction to the SoC’s embedded SRAM (102GB/s total bandwidth). The combination of the two plus the CPU-GPU connection at 30GB/s is how Microsoft arrives at its 200GB/s bandwidth figure, although in reality that’s not how any of this works. If it’s used as a cache, the embedded SRAM should significantly cut down on GPU memory bandwidth requests which will give the GPU much more bandwidth than the 256-bit DDR3-2133 memory interface would otherwise imply. Depending on how the eSRAM is managed, it’s very possible that the Xbox One could have comparable effective memory bandwidth to the PlayStation 4. If the eSRAM isn’t managed as a cache however, this all gets much more complicated.
Mégis egy másik elemzés szerint éppen az esRAM kis mérete jelentheti a problémát az 1080p-s megjelenítésnél. A másik hátránya egyesek szerint a ROP blokkok alacsonyabb (1/2) száma PS4-hez mérten, bár ez a helyi cikk szerint áthidalható (mit ad Isten Compute használattal, csak akkor megint oda lyukadok ki, hogy PS4 mintha jobban gyúrna erre).Amit ebben érdekesnek tartok:
Xbox One
2 Graphics commad processor 2 Asynchonous Compute EnginePS 4
1 Graphics commad processor 8 Asynchonous Compute EngineSony látszólag sokkal jobban akar építeni a GPU kihasználatlan elemeire compute feladatokra befogva azt (vagy ha úgy tetszik az én értelmezésem szerint rugalmasabban tudnák befogni az egységeket erre a célra).
-fizika
-AI
-részecskeszimuláció
stbAbu: a helyi elemzésben is szóba került, hogy a 4 magos Kabini mondhatni igen sok (4) ACE egységet tartalmaz (viszonylag kicsi) 2 CU-s GPU-hoz mérten (pláne Kaveri 8 vagy R9-290X 44 CU-jához képest).
Mintha ez a kicsi APU kimondottan a gördülékeny Compute felhasználásra lenne kihegyezve (HP Moonshot 1500 mikroszerver Proliant M700 Opteron X2150-es szerverkártyával bár gondolom a compute képesség inkább Freedom mellett lesz kiaknázva:
The SM15000™ microserver, with its patented Freedom™ Fabric technology, provides OpenStack and other applications the compute, storage and networking flexibility necessary in an integrated package of 64 servers and 1.28 Tbps of throughput in 10 rack units. This technology enables data centers to be optimized for compute (Nova), storage (Swift) or networking (Quantum). Whether it is bare metal (Ironic, a.k.a. OpenStack on OpenStack or OOO) or virtualization, the SeaMicro SM15000 provides scale-out capabilities using off-the-shelf components, and is capable of reducing an operation’s expense by up to 50 percent.).[ Szerkesztve ]
-
zsigus
őstag
válasz cipofuzo87 #20 üzenetére
Nem lesz jobb, az Xbox One APU-jának egy tetemes részét a 32 MB eSRAM teszi ki.
Itt láthatod, hogy a két SRAM blokk (van egy kisebb harmadik is) nagyobb mint a két CPU blokk.
[ Szerkesztve ]
-
oraihunter
aktív tag
"a statikus particionálással kísérletező fejlesztők a hardver egyenlő felosztásával 20-30%-os gyorsulást mérnek különböző komplex képszámítási feladatokban ahhoz képest, mintha az IGP egy egész erőforrásként működne"
Azért a 20-30% nem semmi különbség, persze tudom, hogy csak adott esetekben, de akkor is.
oraihunter felhasználónak 381 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon! Ha sürgős, akkor az adatlapon a telószám (06-30-293-42-53), de számkijelzés nélküli hívást már 21-éve nem fogadunk!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Dell RX 6800 XT Triple Fan 16GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- ASUS ROG Strix GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit /Gyári állapot/Csavarmatrica/Beszámítás/
- ASUS RTX 4090 TUF GAMING OC 24GB GDDR6X (TUF-RTX4090-O24G-GAMING) - Beszámítás: OK
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan RADEON RX 6600 8GB / RX 6700 XT 12GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan Sapphire PURE RX 7800 XT 16GB videokártyák számlával 3 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs