- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Azért az eléggé ön-tökön-lövés, hogy a DLSS ellen azzal érvelnek, hogy alacsony felbontást upscale-el és az gáz... de közben akkorára tervezik az Infinity Cache méretét, hogy az RDNA2-nek is az FHD renderelés feküdjön jobban.
Persze ettől még jó dolog az az Infinity Cache, de igazán csinálhatták volna akkorára hogy 4K-ra is elég legyen... Pláne hogy a Boost támogatott játékok listája még a DLSS támogatási listát is alulmúlja...
Egyébként - ha már driver - fura, hogy a tavalyi WHQL Radeon Software óta (ami kb. az RDNA2 megjelenésére készült) alig-alig volt frissítés... vannak persze újabb driverek, de mint opcionális, nem-WHQL verziók, és jellemzően csak kisebb javításokat, vagy 1-1 új játék támogatását tartalmazzák, semmi komolyat.
Korábban azért a megjelenés utáni hónapokban gyakran jöttek még olyan driverek, amik hoztak pár százalék plusz sebességet, ahogy kiforrta magát az új architektúra... az RDNA2-vel ez hol marad?
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
arabus
addikt
DirectX ultimate 12_2 tier benne van már?
Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak, ha insider update-et használsz, mert a kiadott Windows 10 verziókban még olyan DirectX 12 Ultimate runtime van, ami ezt a szintet nem tudja detektálni. Hiányzik magából az API-ból.
Kézzel be tudnák írni a meghajtóba, de az csak egy szimpla string, az API oldali lekérdezésre annak nem lenne hatása. Ma még különállóan kell lekérdezni az összes D3D12U funkciót.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
Valami hasonlót láthattunk a Shadow Warrior 2-ben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
FLATRONW
őstag
Egész biztos látható lesz a minőségromlás. A Shadow Wariorros megoldás sem volt rossz,pedig ott csak egyszerűen alacsonyabb felbontáson volt számoltatva a kép szélei.
Ez okosabb megoldás lesz, mert a VSR segítségével fogja meghatározni azokat a részeket, amelyeket alacsonyabb felbontáson lehet számoltatni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Lesz, hiszen alacsonyabb lesz a kép egy részére az árnyalási részletesség, viszont az emberi szemnek megvannak a korlátai, így mozgás mellett ezt nem tudja észrevenni. Olyan ez mint a tömörítés esetében a veszteségmentes és a vizuálisan veszteségmentes. Utóbbi esetben van romlás, csak az emberi szem nem elég fejlett ahhoz, hogy észrevegye.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Tyrel
őstag
Nekem nincs rá igényem, nV kártyát vettem volna, ha lenne... Konkrétan ha választhatnék hogy AI gyorsítóra ill. szabványos (Direct ML alapú) DLSS-re pazarolják a chip területet, vagy inkább húzzák fel az Infinity Cache méretét mondjuk 512MB-ra, akkor egyértelműen inkább az utóbbit kérném...
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, ha nincs mozgás, akkor már a mostani Boost is így számol. Csak a mostani Boost a mozgásnál mindenre csökkenti a felbontást. Ez egységes. Az új Boost DirectX 12-ben, csak a kép mozgó részeire dolgozik, a statikus vagy közel statikus részeit teljes felbontáson csinálja. A mostani Booston ott panaszkodnak képminőségromlásra, amikor nézik a fegyvert egy FPS-ben. És ez egy létező probléma, a fegyver helyzete eléggé statikus ahhoz, hogy a mozgás ne rejtse el a képminőség csökkenését. Az új Boost direkt ennek a megoldására fókuszál.
#11 Tyrel : Eleve a nagy cache többet ér AI-ra, mint a több feldolgozó. Nem véletlenül vannak 100 MB-hoz közeli cache-sel kitömve az AI-ra tervezett speciális gyorsítók. Egyszerűen a több cache sok sebességet hoz. Szóval a kettő nem annyira független egymástól.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ricsi99
addikt
"Igen, ha nincs mozgás, akkor már a mostani Boost is így számol. Csak a mostani Boost a mozgásnál mindenre csökkenti a felbontást "
Ezt nem is tudtam... melyik driver verziótól van ez a feature?Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
arn
félisten
A kov generaciobol kiderul mennyire koveti az amd az nvt. A rt egysegek hangsulyozasa es az ai egyertelmuen az az ut lenne, amit az nv az rtxel elkezdett.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
FLATRONW
őstag
Meglátjuk. Jó dolognak tartom, de nem hiszem, hogy észrevehetetlen lesz a minőségvesztés.
Egy dolog a videotömörítés mellett a színekkel trükközni, mert ez az a pont, ahol betudják csapni a szemet, egy másik dolog a felbontáscsökkentés.
Itt a korábbi írásoddal kapcsolatban értek egyet, mondhatnak bármit a gyártók, előbb-utóbb a fókuszon kívüli területekre is ránézünk.
A Multi-Res-el összehasonlítva ott látom az előrelépést, hogy itt mozgás nélkül a teljes kép valós felbontáson jelenik meg. -
ricsi99
addikt
Abu? Szerinted a win10 hez van kötve ez a feature vagy minden adrelain driverben benne van?
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
Komplikato
veterán
Az milyen már, hogy én egy Videocardz oldali hivatkozásból találtam meg EZT a hírt, pedig napi szinten olvasom a PH-t.
Átlag Videocardz olvasók mekkora része érthet magyarul?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
rgqjx
aktív tag
válasz Komplikato #23 üzenetére
Valami beindult mert a youtube is ajánlotta ezt a cikket. Csak a pillanatképből kiszúrtam a Ph címlapot.
Guglifordító elintézte szépen, lefordította a forrást is. Kár hogy a srácnak kissé irritáló a hangja.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs