Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
SaGa: Emerald Beyond teszt
gp A Square Enix üzleti modellt vált: ezentúl csak a hatalmas költségvetésű megajátékokkal foglalkoznak. Talán az utolsó kivételt az Emerald Beyond jelenti, ez a kiismerhetetlenségétől nagyszerű RPG.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
A fül még mindig analóg jel vételére alkalmas csak. Tehát egy hatalmas ön bokán lövés az analóg csatlakozó digitálisra cserélése, ugyanis ezzel a problémát csak tovább exportáluk. Kézben van egy amúgy is nagy méretű, tíz-húszdekás eszköz, amiben gyerekjáték megoldani az analóg konverziót, erre kivisszük a házon kívülre, egy amúgy párgrammos fülesbe. Tiszta agyrém. Csak az vásárlói hiszékenység, és hozzánemértés hajtja ezt az ostobaságot. A nép egyszerűen meg van vadulva a digitális szóért, hát megkapja, amit kér.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz hibavissza #81 üzenetére
Minden átalakító egy nonstop szívás. mindig csak akkor nincs nálad, amikor épp kéne. Akkor aztán nyalhatod a "jackdugót".
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Daywalker #121 üzenetére
Mekkora lesz a füles, amiben jó dac van? Most is lehetőség van külső dacos füles, vagy legalább külső dac használatára. Használsz ilyet? Én nem kösz, pedig ha valaki átkozott érzékeny a dacokra, az én vagyok. Legalább összesen kétmilliónyi értékű dacom van, de a telefonon beléptetett használok, mert a külső baromság.
(#122) Sonja
Kiváló ötlet. Mennyi is? Hány embernek tetszik a hangja? Hány ember akar fejhallgató helyett dugós fülest? Mekkora durung lenne, ha valóban jól szólna a dac része? Mennyire volna útban, ha iemre kerülne rá?[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Daywalker #127 üzenetére
Pedig vannak jó dackal ellátott telefonok, nem is kevés. Olyan, amit odatettem a Mytek dacomhoz, és elégedetten csettintettem. Melyik füredben van ilyen? Miért nem használtál külső dacot a telefonodhoz? Csak nem kényelmetlen utazás közben szak is bajlódni?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Daywalker #130 üzenetére
Én meg ez alapján nem akarok fülest választani. Nem akarom minden fülesben kifizetni a 100ezer forintos dacot, nem akarok magammal cipelni egy külső dacot, hogy bármilyen fülest rédughassak. A telefon, a dac és a füles is használati tárgy, csak most megbonyolítjuk az életünket. Telefonból kapásból egy csomót tudok említeni, ami jó hangminőségű. Dugós fülesből dacost nullát, pántosból összesen 2-t, egyik se kéne, mindkettő röhejesen drága a hangzásához képest. Ráadásul a hangzás döntő részét a füles határozza meg, nem véletlenül van legalább 20-30 fülesem. Mindet csak külső dackal használhatnám, telefonon soha, és ezután mindet megvehetném a +300 eurós integrált dacos felállásban, amiket viszont máshova nem tudnék bedugni. Szóval fölöslegesen vehetek 20 dacot és 20 fülest.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Biztos, hogy lehet ilyet venni, csak én nem akarok. Nagy lenne, és drága. A dugós füles feltételei nálam: olcsó, könnyű, kényelmes, amellett hogy jól szól. Az elmúlt fél évben két fülest amortizáltam le. Egyiket elhagytam, másik kapott egy ütést, amitől az egyik oldal szarul szól. Ha most az integrált dacot is kukáznom kéne, idegbajt is kapnék.
(#130) Daywalker
Egyébként azok örülnek, akiknek jelenleg is mindegy. Most sem használják ezt a funkciót, vagy ha használják, akkor bedugnak egy 5000 forintos, de amúgy 100 forintot sem érő fülest. Nekik mindegy.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Vihetek magammal töltős adaptert. Bár ha megoldják, hogy a powerbankok jackes adapterrel legyenek szerelve, akkor már nem is olyan halál. Feltéve, hogy a jövőben egy ilyen dugóval szerelt telefonba is hajlandó lesz a gyártó normális DACot tenni, és nem legyint egyet, hogy úgyis ott a digi out.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Kolbi_30 #152 üzenetére
Elemezzük a valóságot, a te fikcióddal szemben, bár nagyon szőr mentén tartozik csak ide.
70km-re lakok Pesttől, ahol az irodám van. Autóval átlagfogyasztásom (pálya+budapest) 11 liter, napi 16 l, havi 320 l (mol részvényt kéne vennem, kár hogy megújulóba fektettem), 100-120k. Parkolás bérlettel a közeli parkolóházban havi 40k (utcán óránként 350, szóba sem jöhet). Napi 150, havi 3000km, évi két kicsi, kétévente egy nagy szerviz, ez évi 150k, évi 2 abroncs garnitúra 300k, a futás miatti értékvesztés évi fél mila. Összesen évi 2,8milla. És akkor nem hibásodott meg semmi (évi 35000 km plusz futás esetén ennek semmi esélye). Pályán jó tempóval hétvégén 55 perc, normál tempóval 1 óra. Hétközben 1:10 és 2:00 között random érték. Mivel tárgyalásról nem illik késni, kénytelen vagyok a legrosszabbal számolni.
Vonattal évi 30k a klubkártyám, egy út 650 ft, oda vissza napi 1300, havi 26k. Havi 10 a pesti bérlet. Havi 36k, kártyával évi 460k (16%). Fix 1:40 alatt az irodában vagyok. Tudok vele számolni, ez mindig ennyi.
És nem ez a fő ok. Ha napi 150 km-t ingázok autóval, a baleset esélye hatalmas. Én inkább kényelmes, légkondis, nyugodt, csendes vonaton zenét hallgatva utazok, minthogy a dugóban füstöt szívva idegeskedjek, hogy mikor jön belém egy idióta. Már párszor lebontottak, pedig nem ingázok autóval, de így is elég sokat megyek.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz E.Kaufmann #191 üzenetére
Emlékeim szerint a xonar kártyákon a cmedia csak transportként van jelen, a dacok mástól származnak. Kártyától függően változóan.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz Kolbi_30 #216 üzenetére
Én sosem ülnék bele egy 206-osba, kiemelve az utosó bekezdésemet. Városi futrinkának (évi 10k) még so-so elmegy, de ingázással együtt számolva az évi 50ezer kilométeren haljon meg benne, aki akar. Én automata, négykerekes, 170 lovas subaru legacyval járok, és eszem ágában sincs egy városi kisautóval autópályázni, csak hogy elmondhassam, hogy autóval járok.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Akos1994 #226 üzenetére
Szomszéd városba napi 20, évi 5000 kilométerre oké, de nekem 8x ennyi csak az ingázásom. Autópályán 150 körül az se 4,5-et eszik (ha egyáltalán képes megcsípni a valós 150-et). Persze, ha valaki akarja, el lehet lenni 110 körül (óra szerint 120-125), de még akkor is le kell gyűrni az instabilitásból származó nonstop halálfélelmet. De mindegy, ekkora távolságból a vonat a legjobb lehetőség 2016-ban. És a vonaton zenehallgatás. Épp most is vonaton megyek haza, szól a Green Day a fülemben az AT CKR9LTD-vel MX4 Pro telefonomról. És nem kérek jobbat, ezzel elégedett vagyok. De rosszabbat se. A CKR jobban szól a telefonról, mint a félmilliós asztali Mytek DAC-omról.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
-
titán
-
titán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen