- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Dell notebook topic
- Hobby elektronika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ugyanaz az előnye a DX12 és a Vulkan API-nak, ami a Mantle-nek volt. Gyakorlatilag ugyanazt fogod látni: jobb hatékonyság, illetve kevesebb kivédhetetlen, API-ból származó akadás.
Az explicit API-k nem minden konfiguráción hoznak majd gyorsulást. A kiegyensúlyozatlanokon például inkább nem fognak. De a kiegyensúlyozott konfigurációkon lényeges előnyük van a korábbi API-khoz képest. A fogyasztásban pedig szinte állandó az előny. A Sniper Elite 3 ezt jól megmutatta, hogy miképp kell csinálni. Gyakorlatilag amellett, hogy gyorsult a rendszer, még csökkent is a fogyasztás. Egy szó az előny: hatékonyság.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
anulu
félisten
pontosan a könnyebb portolhatóság miatt remélem, hogy (az azonos software platform miatt) az MS nagyon jól kijöhet ebből.
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
lev258
veterán
"a Mantle besült"
Sokan gondolják ezt, pedig egyáltalán nem így van. A Mantle egyik fő célja az volt, hogy a jelenleg a DirectX 12 és a Vulkan formájában testet öltött fejlesztéseket/változásokat elindítsa. Emellett pedig van egy belső Mantle is, amit egyedi igényekhez, az ipari szereplőknek készítenek.
Te, mint olyan, aki ül és játszik, egy pár éven belül már fogod látni a hasznát nagyobb ívű projektekben. A "klasszikus" játékok meg továbbra is a DirectX 9-et és/vagy OpenGL-t fogják használni, mert nincs szükségük "extrákra". Azt viszont fontos megérteni, ezek az új API-k teljesen másképp működnek az eddigieknél, így aztán a programozóknak is meg kell tanulniuk a használatát.Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A két konzol a CPU és a GPU teljesítménye szempontjából kb. kiegyensúlyozott. Neked túl erős CPU-d van a túl gyenge VGA-hoz képest. Gondolom azért költöttél ilyen erős CPU-ra, hogy kevés limited legyen, de a probléma, amit meg akartál előzni nem hardveres, hanem szoftveres. Abból ered, hogy a grafikus meghajtók elveszik a CPU időt az alkalmazástól, és nem abból, hogy maga a processzor teljesítménye ki van használva. Egy mai DX11-es játékban a processzoridő 10-20% között van kihasználva. 80-90%-a a processzor erőforrásainak a program szempontjából elérhetetlen. Az új API-k ezen változtatnak.
Én például használom azt az API-t. A Sniper Elite 3-ban kevesebbet fogyaszt a gép, miközben gyorsabb. Illetve a Dragon Age: Inquisition legalább kétszer gyorsabban fut, mint DX11-en.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
szasanyi
félisten
Mert talán nem is annyira fontos törekvés ez... ti. nem ez adja el az erősebb és drágább hw-eket hanem pont az ellenkezője. Ti. ez elsősorban üzlet ami nem nekünk a jobb, hanem nekik!
API, driver, optimalizálási és egyéb probléma miatt van az, hogy a konzoloknál jelentősen erősebb hw-eken lehet rosszabb futási teljesítménye egy adott játéknak. Kézenfekvő, és a gyártóknak rendkívül jó megoldás: vegyél jobbat, drágábban és majd jobb javul. Egyelőre - kis túlzással - ennyi amit biztosan tenni tudnak az "érdekünkben".Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. A Nitrous az első motor, ami ténylegesen olyan szintű skálázhatóságra van tervezve, hogy megfogható legyen az az erőforrás, ami a processzor oldalán ma még idle, vagy éppen a driver elvitte. De persze ez sem könnyű, eddig a pontig ők is kb. 50-60%-os kihasználásig jutottak, ami azért nyilván jobb, mint a 10-20%, tehát működni működik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem csak az elméleti előnyét, hanem a gyakorlatit is látom. Én nem tudnék játszani maxon a Dragon Age Inquisitionnel, ha nem lenne hozzá egy explicit API-t támogató mód. Nekem nagyon sokat számít, hogy nem 15-20 fps-sel fut végig a játék, hanem 40-50 fps között.
A te procidhoz két Fury X kell és ott már neked is látható lesz a gyorsulás az AMD API-ján belül is, mert kiegyensúlyoztad a rendszered.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Hardcore café
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Sorozatok
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition
- EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X
- MSI GeForce Gaming X Trio RTX 3060 12GB GDDR6 192bit Videokártya
- ASUS GeForce RTX 3060 12GB Dual V2 OC GDDR6 192bit Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12GB GDRR6 192bit Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen