Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    @bitpork -

    Our pleasure to help :)

    @bbbr and @Maximum1 -

    Please note that Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing. Here is the full list of officially supported devices: http://bit.ly/Hm5k9p
    We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to attend to the problems with your device soon. We apologize for the inconvenience.

    @jamborj -

    Usually this problem happens when trying to install Viber on two different devices, with the same number. When installing Viber on a second device with the same number, Viber is automatically deactivated on the first device.
    Please ask them if this is the case.

    --------

    @ bitpork -

    Mi öröm, hogy segítsen :)

    @ bbbr és @ Maximum1 -

    Felhívjuk figyelmét, hogy a VIBER hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a problémákat tapasztal. Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek: http://bit.ly/Hm5k9p
    Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszközt, és reméljük, hogy vegyenek részt a problémák a készülék hamarosan. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.

    @ jamborj -

    Általában ez a probléma történik, amikor megpróbálja telepíteni Viber két különböző eszközökön, és ugyanazt a számot. Telepítésekor Viber egy második készülék ugyanazt a számot, Viber automatikusan kikapcsol az első készüléken.
    Kérem, kérje meg őket, ha ez a helyzet.

Új hozzászólás Aktív témák