Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tequilaband

    csendes tag

    Vívom a harcom a Vodafone-nal, nem lesz egyszerű. Bemásolom ide, amit írtam nekik a Facebook oldalukon.

    "Beírom még egyszer, egyrészt, mert közben voltak fejlemények, másrészt esetleges okulásként. Tehát: adott egy Vodafone Smart 858 nevezetű csodakészülék, ezt vásároltam - először és utoljára az életben. Itt most kérném hanyagolni az "így jártál hülyegyerek" és a "miért nem olvastál utána" meg "miért vettél ilyen olcsó sz@rt" szerű hozzászólásokat, egyrészt, mert azzal nem vagyok kisegítve, másrészt pedig mert igazuk lenne. A többi lejjebb.

    Eddig kétszer volt garanciás javításon ugyanazzal a hibával, mégpedig újraindításkor az állapotjelzőn nem jut túl. Másodszorra kicserélték - na nem az egész készüléket, csak a belsejét - de egy félórával ezelőtt megint megpróbáltam újraindítani. Ugyanaz a probléma megint. Akkor most mit cseréltek ki benne tulajdonképpen? És erre milyen megoldás van, szabadulnék ettől a készüléktől, mert ez nem jó. És nem ilyen típusúra gondoltam helyette. Most van javításon harmadszor. Két hét nálam, kettő a szervizben. Nem ezért fizettem. Elmentem ma a Fogyasztóvédelemhez, egy kicsit "okosodni".
    Aztán irány az ügyfélszolgálat, ragaszkodtam hozzá, hogy rögzítsék, cserét akarok mindenképpen, ha nem lesz csere, akkor írásban kérem, hogy miért nem. Sőt, minőségi cserét - ráfizetek, csak ne ezt a Smart 858-at, mert ez a típus nem alkalmas a telefonálásra (kettőből kettő rossz, ugyanazzal a hibával, vagy a szervizben becsaptak, lehet választani). Kb. 7 éve vagyok a Vodafone-nál, én maradnék, de nem mindenáron. Mindenesetre ezentúl ezt én is terjeszteni fogom mindenhol, ahol csak tudom, hogy egy babapiskóta többet ér mint ez a telefon. Beszélgettem az ügyfeles hölggyel, aki elég őszintén közölte velem, hogy ne nagyon bízzak a cserében, és még ezt-azt, amiről majd még lehet, hogy írok. Egyelőre várok az (új, hahaha!) készülékre, ha megint mismásolás lesz, akkor továbblépek, nagyon berágtam ma. Nem csak erről a készülékről van szó, hanem az egész hozzáállásról, arról, hogy már megint ott tartunk, mint 20 évvel ezelőtt: az előfizető van a szolgáltatóért. Mosolyogva kapom majd a biankó válaszokat, gondolom. Ennyit ér az egyén?"

    Azt is mondta az ügyfeles hölgy, hogy miért vettem ilyen olcsó telefont, ezért ilyen ez. Mondtam, hogy mit mondtak erre a szitura a Fogyasztóvédelemnél, mosolyogva vonogatta a vállát, a legkevésbé sem érdekelte őket.

Új hozzászólás Aktív témák