Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • M@trixfan

    addikt

    Annyi kiegészítés kell, hogy már nem az A5x CPU-s iPad 3 az aktuális modell, hanem az A6x-szes iPad 4. Pont ilyen szintetikus mérésekben nagyon nem mindegy melyik modellt nézi az ember. Valós felhasználásban mindekettő nagyon "smooth", de nyers erőben nem kis előrelépés van az iPad 4-ben.

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

  • M@trixfan

    addikt

    válasz Abu85 #36 üzenetére

    Értem milyen kontextusban gondoltad az első két mondatát a hsz-nek, de általános értelemben már nem igaz. A telefon már nagyon régóta komoly munkaeszköz, a tabletet még sokan nem értik. Ha egy pilóta tabletről nézi meg egy checklist-tet akkor munkaeszköz. Ha egy orvos vagy egy fotós számára már elég pontos a színhűsége egy tabletnek az iPad 3-tól kezdődően, akkor komoly munkaeszköz. Ez csak pár példa, rengeteg alkalmazás van még. A "post PC era" egy komoly átrendeződést jelent használati funkcióban. Sokan csak azt értik félre, hogy ez nem egy kizárólagos folyamat és nem szabad kizárólag az eddigi, régi szemléletből extrapolálni a jövőt tekintve.

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

  • M@trixfan

    addikt

    válasz rudi #43 üzenetére

    A hsz. első felében kategorizálod az eszközöket miközben egyetértünk a lényegi mondanivalóban. :F

    Szerintem világos a céljuk a nagy gyártóknak. A Microsoft ugyanazt az innovációt próbálja ráerőltetni mindenre. A Windows RT desktop funkciója semmilyen tartalommal nem bír, komolyabb appok akadnak, a saját MS Office-ban a gépelés is bekad. Még a hatszázakárhány grammos iPad-et is szeretném, hogy könnyebb legyen és akkor jönnek a nehezebb Surface pro gépek aktív hűtéssel. Számomra olyan ez mintha megnéztek volna egy Intel roadmap-et és majd jó lesz ez 5 éven belül, addig is lesz valami. A Google ott ült az Apple board-ban, érdekes módon a fejlesztői változatok a Symbianra hasnlítottak, a végleges pedig erősen iOS motivált. Tiszta sor. Az Apple pedig szerintem sokszor hülyét csinál a versenytársakból. A marketing központjában mindig a felhasználhatóság, a megoldások vannak. Csak úgy mellékesen elejtik egy mondat erejéig, hogy színhelyes SRGB kjelző került az iPad-be és BUMM, a magas minőségű szegmensben komplett meghatározó szerep. Tévedés lenne azt hinni, hogy pont a magasabb áfekvésű szegmensekben nem tudatosak a vásárlók. Csak ott már a tudatosság szerintem nem annyira árérzékenység, hanem inkább minőségorientáltság.

    twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

Új hozzászólás Aktív témák