Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dhampir

    félisten

    válasz SaGa59 #27726 üzenetére

    Már megvannak az összetevők. Vaserdő környékét mintha emlegették volna, de akkor ez olyan, mintha Kardán egyik bajtársának csontvázát kellene megtalálni, szóval vaktában keresgélni kell, így már érthető. :K

    A Leégett falunál találomra kipróbáltam a téranomáliába ugrást, amely felvillant, de nem röpített sehová. Ellenben a csővezeték utáni romos házak egyikében található egy tér-transzportáló.

    Kritika következik. :D
    Kár a zombik kihagyásáért, elég unalmas helyszín lett Zaton a Halál ellenben.
    Kicsit hiányolom azt a hangulatot, amit az alapjáték megteremtett. Itt ugyan vannak küldetések, váratlan fordulatok, de valahogy nincs olyan "varázsa" a sztorinak. Sok benne a duma, de elementárisan sodró erejű kalandok már kevésbé. Az anomáliákat nem sajnálták a hajók környékén és az Erdőgazdaságnál, ettől nem lett jobb a játék (viszont a sznork küldetésnél besegítettek a ritkításba). Az elvégzendő mérési, orvosi feladatok meg sem közelítik egy kalandjáték színvonalát, itt amolyan nyögvenyelős az egész. Ez a mod az SGM-modra épül?

    Mindezt leszámítva igyekeztek új értelmet adni a játéknak, mégis hiányérzetem van, bár még valószínűleg csak az elejénél tartok. :)

    Temérdek szöveget fordítottál le és szép munkát végeztél, köszönet érte. :C

Új hozzászólás Aktív témák