Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    válasz Antonius1978 #16719 üzenetére

    Ezeket az adatokat a gamedata\configs mappában tartalmazzák a .ltx fájlok, ott van mindennek megadva hogy mikor melyik hangot játsza le vagy milyen kinézetet rendeljen hozzá egy egy tárgyhoz vagy bármihez.

    A fegyver ikonokat pl. úgy olvassa be hogy a fegyver ltx fájloknál meg van adva mindegyik fegyvernek külön hogy az ui_icon_equipment.dds (ami pedig fel van osztva virtuálisan ugyanúgy mint az inventory rácsa) fájlban hányadik sor és oszlopban kezdődik az adott tárgy ikonja, illetve hány egységre nyúlik lefelé és jobbra. Ez ugyanúgy működhet más texture mapoknál is ha épp a nagy textúrának csak egy adott szegmensére van szükség.

    A fegyver textúráit pedig úgy hogy mondjuk pl. az AK74u-nál (csak példa, az összesnél így van) a \gamedata\meshes\dynamics\weapons\wpn_ak74u\ mappában található .ogf fájlokból olvassa ki a fegyver "szerkezetét" vagyis hogy valójában hogy néz ki a fegyver a 3D-ben, és az az .ogf fájl tartalmazza hogy milyen textúrákat húzzon rá.

    Ha jól tudom :)

    [ Szerkesztve ]

  • xFreex

    aktív tag

    válasz Antonius1978 #16719 üzenetére

    A gond most az, hogy a fegyver tul elenk szinu, amolyan ezustos csillogasa van, nagyon elut a tobbi fegyver matt szinetol, vajon ezen hogy tudok segiteni ?
    Esetleg egy masik keppel, de ez a kep tetszik a legjobban.

    Nem kell másik kép, elég az ami már megvan. Kontraszt csökkentés és/vagy fényerőcsökkentéssel próbáld meg módosítani. Esetleg, ha a Paint.NET tudja ezt úgy, hogy csak a kijelölt területen belül állítható a fényerő vagy a kontraszt, akkor az a legegyszerűbb. Kijelölöd a már beillesztett képet és állítgatsz, hogy jó legyen.
    Ha nem akkor viszont az átmásoladnó képen kell ezt elvégezni.

    (#16722) PeL :K Én is így tudom.

    - This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

Új hozzászólás Aktív témák