Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rétisün

    veterán

    válasz Aarpok #35050 üzenetére

    alpha csapat: úgy emlékszem, működik, annak idején én próbálgattam. valaki (talán SaGa?) írt róla elgég részletesen:

    "Vegyük Zatont például (minden mapon külön kellesz ezeket beállítgatni a kívánt értékekre!!!)
    Zatonban az alfa csapatok 7 helyre spanolhatnak le és mindegyik helyen max 2 csapat lehet (egy csapat 6 tagból áll) így az jön ki, hogy Zatonban egy időben 84 alfa harcos lehet (ez elég durva).
    A következő fájlokat kellesz módosítani: gamedata\configs\scripts\az adott map (esetünkben Zaton)\smart\ Itt találunk 7 fájlt aminek szám van a végén. A számok a spawnolási helyeket mutatják. Megnyitjuk rögtön az elsőt zat_sim_9.ltx
    Ezeket látjuk rögtön az elején:
    [smart_terrain];zat_sim_9
    ...
    max_population = 2
    ...
    max_population = 2 - ez azt jelenti, hogy egy spawnolási pontra 2 alfa csapat spawnolhat egyszerre. Érdemes átírni 1-re.

    Tovább nézzük ezeket a sorokat:
    [zat_alfa_force_novice]
    spawn_squads = zat_alfa_squad_1_novice
    spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(0:100)} 1, 0

    [zat_alfa_force_regular]
    spawn_squads = zat_alfa_squad_1_regular
    spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(100:200)} 0, 0

    [zat_alfa_force_experienced]
    spawn_squads = zat_alfa_squad_1_experienced
    spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(200:350)} 1, 0

    [zat_alfa_force_veteran]
    spawn_squads = zat_alfa_squad_1_veteran
    spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(350:600)} 1, 0

    [zat_alfa_force_master]
    spawn_squads = zat_alfa_squad_1_master
    spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(600)} 1, 0

    Most jön a fontos része! A fentebb leírt sorok mutatják, hogy hogyan spawnolnak az alfa csapatok a játékos rangjá-hoz mérten! A harmadik sorok végén az 1, 0 azt jelenti, hogy 100%, hogy lespanol az alfa csapat. Értelem szerüen a 0, 0 esetében egyáltalán nem spanol le az adott pontra. Szóval ugyanígy át kell írni a többi fájlban is zat_sim_ zat_sim_10 zat_sim_14 zat_sim_15 zat_sim_16 zat_sim_21 zat_sim_24a kivánt értékekre rangonként, aztán Jupiter és Pripyat területein is ugyanígy át kell írni minden spawnolási ponton az általad kívánt értékre. Kicsit hosszadalmas, de hát ez van. Arra figyeljünk, hogy a ranghoz mérten írjuk át mindig az értékeket, nehogy aztán amikor már jobb cuccaink vannak túl könnyű legyen az alfavadászat Ha valami nem érthető kérdezz nyugodtan Vagy ha más valamit szeretnél megváltoztatni a scriptekben/config fájlokban, valószínű az is megoldható."

    igen, a doksiknál nálam is előfordult, hogy 4-5 alkalommal is újra kellett kezdeni a keresést, mert nem spawnolta be mindhármat. volt egy poszt régen, amiben benne voltak a lehetséges spawn helyek.

    [ Szerkesztve ]

    war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

Új hozzászólás Aktív témák