Hirdetés
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
válasz Larry303 #2095 üzenetére
már mért ne tehetné tönkre a sw a hardvert( nem egy ilyen maleware létezik )? már egy ideje olvasom ezt a topicot, és nem csak nálam fordul elő ilyen jellegű hiba. És nálam sem mindig. Pl tegnap is játszottam vele(default biosos beállításokkal, húzás nélkül) és egészen addig nem volt semmi gondja, amig újra el nem vállaltam azt a küldetést, amikor pripyatban ki kell lőni egy kötelességi parancsnokot Lukasnak. Visszafele a vörös erdőbe megint kifagyott. Ha visszaolvasol pár hete váltottam 1.4es patchre, mert 1.3-mal egyetalán el se jutottam addig, hogy kinyirhassam a kötelességit, mert amikor átmentem pripyatba, akkor pár méter után mindig kidobott az asztalra. Killer segitett a probléma megoldásában, neki is ilyen gondja volt, és azt irta az 1.4 megoldotta neki. A patch dokumentációjában írják is, hogy kijavították a "game crash"-t pripyatban, de úgy látszik nem végeztek 100%os munkát. Valami gubanc lehet a memóriakezelésével a proginak, ezért akadozik sokszor( gondolom vergődnek a lapok ), és ezért csinál furcsaságokat a játék. Pl az 1.4nél észrevettem, hogy egy csomószor van egy olyan bug, hogy teljesen másfele céloznak az ellenfelek, mégis engem találnak el. Vagy pl volt olyan, hogy 3-4 kötelességi tag egymást lökdöste hogy odaférjenek egy placcra ahol a föld felé,tehát lefele tartották a fegyóikat, és izomból lőtték a betont, és magyaráztak ezerrel, hogy ná tyibjá ná. De ez a kékhalálos dolog is...amig csak resetet nyomtam, és visszatöltöttem a pályát, ott volt a 3 monlitos csóka a seggemben, viszont mikor kikapcsoltam és áramtalanítottam a gépet, és úgy töltöttem vissza a játékot, akkor már nem, pedig ugyanazt a mentést töltöttem be. Elivelg a mentést visszatöltve mindig ugyanolyannak kell lennie, szal a 3 monolit valszeg memóriaszemét volt, mivel előtte nyírtam ki a pajtásaikat a vörös erdei átjáárónál, és ez a 3 tag meg bemenekült a kapu mögé, miközbe én meg átmásztam az átjárón. A másik gond meg az lehet, hogy szerintem nem sokan viszik el olyan szélsőségek közé a játékot mint én, pl jelenleg kb 230 000 megölt embernél, és kb 6000 teljesített kvesztnél járok. Lehet hogy nekem kellett volna szólniuk a béta tesztnél, akkor most nem lennének ilyen gondok a játékkal
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen