Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tixem

    addikt

    válasz Kaba #4544 üzenetére

    És nem illett volna már legalább egy tájékoztatást globálba kiküldeni a vásárlóknak, hogy hahó, vettük az adást, sajnos a programozóinknál egy talicska aprómajom is kompetensebb, de igyekszünk megoldani a problémát, addig is kárpótlásul itt egy xy kupon xy terméke a kellemetlenségek miatt.

    Nem ez lenne a normális? Vagy akkor ne adjanak meg határidőket, hogy vásárlás után x nappal jóváírják stb. Írják azt, hogy vásárlásod után majd kapsz pontokat vissza. Valamikor majd egyszer, ha a csillagok is úgy állnak.

    Ne haragudj, de ez a vásárlókra való magasról szarás tipikus esete. Nem igazán érdekelene, hogy ez most a programozók hibája, vagy az ügyfélszolgálaté, a takarítónőé. Ígértek valamit. Oldják meg.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

Új hozzászólás Aktív témák