Hirdetés

Aktív témák

  • Feenyx

    aktív tag

    Sziasztok!

    Reklamáltam a Samsungnál, hogy sokszor volt javítva a telefonom (4x), és kértem cserébe kártérítést. Az ügy végén arra jutottak, hogy kapok csereutalványt, amivel kicseréltethetem a telefont a vodafone-nál. (Mert ugye a telefon vodafone-os nyeremény telefon) A probléma viszont, hogy nem én vagyok az első tulaja. Én vagyok a 3. Akitől én vettem, ő az ismerősétől vette, aki a vodafone-nál dolgozik. És itt van a gond, hogy nekem csak garancia papírom van, semmi számla, vagy szerződés. Felhívtam a vodás ügyfélszolgálatot, és ott az egyik ember azt mondta, hogy a cseréhez elég a garancia papír és a csereutalvány és ki is cserélik. Míg egy másik azt mondta, hogy vigyek azért személyit meg kell majd ügyfél biztonsági kód meg ilyenek (számla meg szerződés nem kell). (Amúgy azért hívtam 2x őket mert az elsőnél vonaton voltam és nem sok mindent értettem, és biztonság kedvéért megkérdeztem még egyszer.) Szerintetek hogy van ez? Valakinek valami tapasztalat? Mert ugye le kell adni a samsungnak a telefont és utána kapok csak csereutalványt, viszont ha leadom és nem cserélik ki a fentebb leírtak miatt akkor meg elbuktam az egész telefont. :(

Aktív témák