- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Androidos fejegységek
- Bluetooth hangszórók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- ZIDOO médialejátszók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
tony7
tag
Erpy!
Küldtem privát üzenetet! -
tony7
tag
válasz kecsetihunor #5922 üzenetére
Ha garanciális a telefonod akkor 1 éven belül cserélik. Nekem a T-mobil már kétszer cserélte.
Vigyáztam rá ,annak ellenére megtört a zsinór. Az első 6 hónapot bírt a második 3 hónapot.Nem igazán bírja a napi 2-3 óra használatot. -
tony7
tag
Frissítettem a telefonomat a t-mobilos gyári LP7 re.Kiessel. Sikeresen befejeződött
a frissítés kb .15 perc után lefagyott a telefon és azóta hiába indítom újra a telefont a samsung galaxys2 feliraton nem jut túl. Tud valaki segíteni, vagy szervíz?
/ tudom nem javasolják többen a kiest de eddig nem volt sosem gondom vele/ -
tony7
tag
Tegnap este kiessel frissítettem az új t-mobilos gyári LP7 re. Sikeresen befejezte , elindult a telefon majd kb. 15 perc használat után lefagyott a készülék úgy, hogy csak aksi kivételével tudtam kikapcsolni. Bekapcsolásnál meg csak a samsung s2 feliratig jutott. Recovery-mód és download mód közül csak a download mode jött be . Itt voltak akik tanácsokat adtak amit köszönök nekik de nem álltam neki próbálkozni odinnal mert gondoltam inkább a szervíz.
Hát reggel elvittem a samsung szervizbe, de 1 óra múlva visszaadták, hogy nem tudták szoftverfrissítéssel megoldani a problémát és beküldik a központi szervizbe. Visszakértem ,hogy majd inkább én szervizfutárral megoldom. Hát az meg nem egyszerű. Csak interneten keresztül lehet igényelni , a jelszavammal nem enged belépni igényeltem újat de azt meg már 5 órája nem küldik. Telefonon keresztül meg hiába látják, hogy regisztrálva van a készülékem nem veszik fel a rendelést. Várhatom mikorra lesznek hajlandóak elküldeni az új jelszót. Egyébként a reggeli szerviz óta már a download mode sem jön be. Röviden ennyi -
-
tony7
tag
E hónap 9-én este úgy lefagyott a telefonom, hogy ki sem tudtam kapcsolni./nem tudom közrejátszott-e az előtte történt szoftverfrissítés de szerintem nem, mert rendben lezajlott./ Itt a fórumban többen voltak akik nagyon segítőkészek voltak, adtak tanácsokat, amit köszönök szépen .De én úgy gondoltam mivel garanciális a készülékem, inkább a szervizben orvosolják a problémát. Most mivel akkor kértétek szeretném megosztani a szerviz tapasztalataimat. Bocs ha hosszú lesz . Akit nem érdekel az lapozzon.
Másnap reggel bevittem a samsung szervizbe ahol próbálták szoftver frissítéssel megoldani a problémát, de nem sikerült. Gondoltam akkor kipróbálom a samsung által kínált szervizfutár
lehetőséget. Hát nem tudtam igénybe venni, mert nem tudtam belépni az oldalukra, mivel a jelszavammal nem engedett be. Csütörtökön és pénteken többszöri megkeresésemre, kérésemre sem segítettek. Látták a telefonomat a rendszerükben, de egyfolytában azt hajtogatták, hogy várakozzak az új jelszóra. Hát mivel nem tudtam várni, visszavittem a telefont a szervizbe ahol előtte jártam, ahol azt mondták 2-3 nap alatt elkészül. 1.5 hét lett belőle. Közben hétfőn este ötödik nap este felhívtam a szervizfutárt , hogy még mindig nem kaptam jelszót. Erre közli velem az ügyintéző, hogy ha szeretném, akkor törli a regisztrált termékemet és akkor regisztráljam másik email címmel.Mire én kérdeztem, miért kellett erre öt napot várnom mikor már rögtön ezt kértem. Hát ennyire segítőkész emberek ülnek ott a samsungnál.
A szervizben főpanelt cseréltek, de szerencsétlenségemre 1.5 nap után megint rossz volt a teló..
Nem tudtam a gépre csatlakoztatni, nem tudtam kikapcsolni mert állandóan újra indult. Ha ki vettem az aksit és vissza tettem percek múlva akkor is rögtön bekapcsolt.
De ekkor már tudtam regisztrálni a telefont újra és meg tudtam rendelni a szervizfutárt.
A Budapestiek kérhetnek helyszíni szerelést is.Mivel 16 óra után igényeltem ezért másnapra nem tudták vállalni csak 2 nappal későbbre.
Megbeszélt időre érkezett a szervizes és nagyon pozitív tapasztalatom volt. Először kicserélte az usb panelt, mivel az szokott ilyen problémát okozni. De végül ki derült, hogy az új panel romlott el megint. Csere megint. Szóval most reménykedem jó lesz már a telefon.
Szóval a véleményem az, hogy a samsung szervizfutár lehetősége kiváló és akinek van lehetősége használja ki. Köszönöm Samsung! Már csak az ügyfélszolgálaton dolgozó emberek, ügyfelekkel való bánásmódján kellene változtatni mert az eléggé siralmas. -
tony7
tag
válasz Eligzendra #20754 üzenetére
Küldtem privátot!
-
tony7
tag
A galériába ha belépek akkor csak a telefon memóriájában levő képeket jeleníti meg. A memkarin lévő fotókat filmeket nem. Mi okozhatja ezt. A telefon egyébként látja a kártyát. Pár napja mikor néztem akkor mindent megjelenített a galéria.
-
tony7
tag
Csak a Samsung szerint vagy prémium kategóriás ügyfél, meg szerintünk. Az ügyfélszolgálaton dolgozók szerint nem. Sajnos ez a személyes tapasztalatom. Meg össze vissza beszélnek. Multkor nekem azt mondta az egyik csaj, hogy a szervizfutárt csak a telefon 1 éves koráig lehet igényelni. A honlapon meg az van, hogy a teljes garancia időtartama alatt.
[ Szerkesztve ]
-
tony7
tag
A leginkább sugárzó mobiltelefonok listája itt meg tekinthető:
http://atv.hu/tudomany/20110606_tudja_melyek_a_leginkabb_sugarzo_mobiltelefonok_itt_egy_lista_roluk
Nyugodtak lehetünk a telefonunk elég jó helyen szerepel. -
tony7
tag
válasz Something_ #34897 üzenetére
Írtam privátot!
-
tony7
tag
válasz Something_ #34921 üzenetére
Alaplap csere után kérdeztem a szervizest , hogy a garancia újra indul e. Nem ,sajnos nem indul újra a garancia a csere alkatrészre.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen