Hirdetés
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
cikasz
őstag
Sziasztok.
Erről esetleg vélemények?https://www.facebook.com/groups/775784742804666
-
warren29
tag
válasz mola21 #107247 üzenetére
"Nagyon sajnáljuk,de a törött készülék visszavételére nincs lehetőségünk."
Megírnám nekik, hogy any**tok van összetörve nem a tv.
Amúgy meg ilyen alapon ha be sem kapcsolt volna egyáltalán akkor sem vállalják a garanciát mert átvételkor nem volt rajta sérülés? WTF?!
Ennyi erővel küdhettek volna egy kiherélt, elektronika nélküli tv-t is és azt mondják te szedted ki belőle.Jelentsd fel őket ahol csak lehet ilyen a mesében nincs.
-
WP14
őstag
válasz mola21 #107251 üzenetére
Olvasd el ezt és aszerint járj el! 3 napon belül kötelesek kicserélni, ha nincs fizikai sérülés a készüléken, de internetes rendelésnél 14 nap elállási jogod is van a vásárlástól! Mindenképpen hívd fel a figyelmüket, hogy a Fogyasztóvédelemhez fordulsz, ha nem cserélik ki!
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Celtis
veterán
válasz mola21 #107251 üzenetére
Először is tök mindegy ki hozta ki, az a kérdés, hogy kitől vásároltad a készüléket. Ha az EMAG, akkor náluk kell reklamálni, ne küldözgessenek sehova.
Mivel a készülék 3 napon belül meghibásodott, és nincs mechanikai sérülésnek nyoma, ezért vissza kell venniük. Mindenképpen hangsúlyozd, hogy kikapcsolt állapotban semmilyen sérülés nem látszik a TV-n, ezért nem is vehetted észre az átvételkor, teljesen jóhiszeműen jártál el.
Amennyiben a visszvételt megtagadják, a helyi Békéltető testülethez kell fordulni. Mivel egyértelműen neked van igazad, a készülék vételára visszajár, viselkedj is ennek megfelelően határozottan. Mondd meg neki, hogy ha kekeckednek, akkor a Békéltető testületnél fogtok kikötni, mai azt jelenti, hogy nem csak a vételárat kell ugyanúgy visszaadniuk, hanem jól meg is büntetik őket. -
ace05
senior tag
Üdv!
Hdmi forrásban(pc) ramdom időközönként elmegy a kép. Van amikor nem jön vissza és azt írja a tv, hogy nincs jel. Tv-t nem nagyon nézek rajta így az passz. Jól sejtem, hogy a szg-ben vagy a hdmi kábelben kell keresni a hibát ? A hdmi kábel egy kölink. (k5500)
[ Szerkesztve ]
-
krx21
nagyúr
válasz mola21 #107259 üzenetére
Én többek között ezért utálom a webshop-okat. A kereskedelem parazitái, hozzáadott érték és szolgáltatás nélkül. Tanulságos! Élső körben kérnék tőlük telefonon egy A4-es lapot a felügyeleti szervek listájáról...
A többit a fantáziádra bízom..
Amennyiben webes rendelés volt, 14 napig vissza kell venni nekik, mese nincs.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz mola21 #107251 üzenetére
Sajna a fogyvédelem már szart se foglalkozik az ilyen egyedi esetekkel. Legyen nyoma hogy te a lehető leghamarabb jelezted a hibát és hogy te a beüzemelés előtt vizsgáltad meg és hogy kikapcsolt állapotban semmi hibát nem látni. Ezután fenyegetni a boltot, békéltető testülethez fordulni. Kb ennyi.
Csomagolás sértetlen, bontatlan volt? Futár cégnek jelezted a problémát?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz PuMbA #107254 üzenetére
Ha az általad felsorolt boltokból kapta volna ezt a tévét, szerinted a bigfour tagja azt mondták volna hogy persze, simán kicserélik a látszólag fizikai behatást szenvedett tévét? Valljuk be, ha a csomagolás sértetlen, minden bolt a vevőre hárítaná az ilyen gondot. Joggal.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
torzsa3
csendes tag
Halli mindenkinek, az lenne a kérdésem ,hogyan lehet egy Samsung D 65000 tv-re rá telepiteni egy Oscamot vagy egy Cccam-ot teni, , köszönöm.
Samsung GT-S5570 Galaxy Mini,SAMSUNG 32ES6100,Logitech mk220 vezeték nélküli billentyű és egér.
-
dethroner
veterán
-
WP14
őstag
válasz Top cat #107269 üzenetére
Érhette, de azt nem a vevőnek kell bizonyítania, hogy gyári hibás, vagy a gyári kiszállítás közben, esetleg a forgalmazótól történő kiszállításnál érte az esetleges fizikai behatás, ezért kell a 3 napon belüli meghibásodás miatti cserét kérni, vagy élni a 14 napon belüli elállási joggal.
(#107270) dethroner Nincs gond
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
mola21
tag
válasz #94529552 #107272 üzenetére
Én is bejelentettem azonnal, telefonon felhívtam a céget és jeleztem a hibát. Még a beállításokat sem csináltam meg a tévén, mert akkor már láttam, hogy hibás. Kérték, hogy fotózzam le a tévét és küldjem el emailban. Ez meg is történt, de mégsem hajlandóak cserélni.
-
mola21
tag
Igen már írtam nekik a fogyasztóvédelmet és a Békéltető testületet, hogy hozzájuk fogok fordulni, de nem válaszoltak rá. Úgy látom, hogy ma zárva van a cég, gondolom majd csak hétfőn reagálnak. Egyébként a telefonban azt mondta a cég alkalmazottja akivel beszéltem, hogy nyugodtan forduljak a fogyasztóvédelemhez, mikor rákérdeztem hogy miért nem cserélik ki a tévét. Mindig azzal érvelt, hogy meg volt a lehetőségem átvizsgálni. Hiába mondtam, hogy ez megtörtént, de a hiba csak a beüzemelés után volt látható.
[ Szerkesztve ]
-
gyeniko
őstag
válasz mola21 #107275 üzenetére
Itt van egy link, itt minden lényeges dolgot megtalálsz, szánj rá 5 percet, hogy elolvasod!
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
WP14
őstag
válasz krx21 #107277 üzenetére
Még véletlenül sem, mivel jogszabály kötelez minden boltot erre! Ne tévessz meg senkit, ha nem ismered a jogszabályokat!
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet értelmében a rendelet hatálya alá tartozó termékek esetében ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a polgári törvénykönyvről (Ptk.) szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Bubukain
senior tag
látom mindenki dobálózik itt az elállással, visszavásárlással, hogy hibás a termék és köteles a bolt visszavenni.
csak egy dolgot felejt el mindenki, az nem hibás hanem fizikai sérülés
ezt pedig ha tetszik ha nem, bazi nehéz lesz a vásárlónak bizonyítania hogy ez a sérülés nem nála keletkezett, úgy hogy még alá is írta átvételnél, hogy a készüléket sérülésmentes állapotban átvette.
Nagyon sajnálom és együttérzek a vásárlóval, de szerintem ezt bebukta sajnos. Az is tény hogy elég balkáni hozzáállás az eladó részéről ez az elutasítás, de úgy gondolom, hogy jogilag senki nem marasztalhatja el őket azért, mert nem vesznek vissza egy sérült terméket, amit valljunk be akár a vevő is okozhatta az üzembehelyezés alkalmával.[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz Bubukain #107285 üzenetére
Mondj legalább egy példát rá, hogy a webshopos rendelések kiszállításánál van lehetősége a vevőnek a készülék üzembe helyezésére és minden irányú kipróbálására! Ilyen a világon nincs sehol, egyik futár cég sem vállalja be, hogy órákat ott vár a futár, de még 10 percet sem köteles! (GLS-nél voltam futár, tapasztalatból mondom)
(#107288) krx21 Így van! Sőt, a GLS-nél még azt sem köteles megvárni a futár, hogy felbontsa a csomagot, ugyanis bontatlanul vetetheti csakis át, ez a belső szabályzat! A vevő azt írja csak alá, hogy 1 db csomagot sértetlenül csomagolással átvett, még akkor is, ha újságpapírral van esetleg kitömve!
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
R3nts
senior tag
Sziasztok!Most akkor,minden piszkálódás nélkül,tanulás céljából kérdezem:akkor ha kihozza a netes vásárlásos tévét a futi,aki rohan: leültethetem "rákényszeríthetem" hogy várja meg amíg kibontom,összeszerelem(mert ugye talpra kell tenni),és bekapcsoljam,meggyőződni,hogy sérült,vagy működőképes-e a készülék?? Hiába pattog,hogy Neki erre nincs ideje?Megtehetem simán,hogy megváratom Vele az üzembehelyezést,és az után írok alá bármit? Na,mire megírtam,már kvázi meg is válaszoltátok...
[ Szerkesztve ]
ASROCK B450PRO4,CorsairVengeance 3200MHz LPX2X8GB,RYZEN5 2600,WD S500G1B0C NVMe SSD+AXAGON CLR-M2,SapphireRadeon RX570/4GB Nitro+OC,FSP Hexa85+450W,ZalmanZ1NeoBlack,Alpenföhn BN BlackRGB,W10Pro/x64, Xiaomi Redmi Note 9Pro 6/128
-
Csabi1984
addikt
Nem szeretnék okoskodni de úgy tudom,hogy épségben átvenni valamit az nem jelenti,hogy nem sérülhetett meg olyan formában,hogy ne legyen látható!
Ha ledobok egy merevlemezt a szőnyegre fél méterről látszólag semmi baja aztán ha üzembe helyezik lehet,hogy meglepetés történik. Igen és ne hagyja magát az illető, ha igazat mond akkor harcoljon. 10.000 Ft-ot is idegesíti az embert nem hogy 100.000 Ft feltettről beszéljünk.
-
WP14
őstag
válasz Csabi1984 #107292 üzenetére
Jól tudod, a vevő nem láthatja-tudhatja, hogy szállítás közben, akár gyárból kifelé, vagy webshopból hozzá milyen esetleges fizikai hatások érték. GLS-nél biztosan, de úgy tudom többi futárcégnél is azt íratják alá, hogy sértetlen csomagolásban adták át a terméket és a futár nem is köteles megvárni, hogy a vevő kicsomagolja, sőt, kicsomagolás előtt kell, hogy aláírassa az átvételt, addig nem is adhatja át a csomagot!
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
nagyúr
válasz R3nts #107290 üzenetére
Cége válogatja, van aki olyan futárszolgálatot alkalmaz ahol ez belefér... van amelyiknél feláras szolgáltatás ez (mármint a futár cég kér érte többet, amit vagy vállal a küldő cég, vagy nem).
Ezt leszámítva sajnos tényleg (és érthetően amugy) csak a csomag épségét kell garantálniuk.
És még arra is hivatkozhat a futár cég, ha nem volt megfelelően csomagolva a dolog, pl ha törékeny volt és hiába írták rá hogy törékeny, ha pl a doboz nyiklik nyaklik meg benyomható stb. Ez egy magyar postás mondta nekem mikor egyszer hozott törékeny csomagot és össze volt nyomódva a csomagom.
Illetve bemehetek a legközelebbi postára átvenni akkor, és ott ki lehet bontani meg jegyzőkönyvezni, futárnál nem.
Vagy lehet rá biztosítást kötni ilyen esetekre. Ezis cége válogatja.
Nyugaton gyakori hogy törés és lopás ellen is biztosítva van a csomag, ha nagy értékű.
Gondolom itt is lenne ilyen, csak drágábban.Szóval ezt sajnos a céggel (eladó) kell leboltolni... csak sajnos nehezen bizonyítható, ezért bukta.
Vagy csak olyan cégtől érdemes venni, ahol rákérdezve megerősítik, hogy van ilyen szolgáltatás.
Pl az euronicsnál van olyan, hogy ők maguk mondják, hogy bontsuk ki és az általuk alkalmazott futárcég ki is bontja ott előtte saját maga és meg lehet mindent nézni szó nélkül.
Persze hogy a beüzemelést nem várják meg ők se az tuti... sajnos. De innentől meg csak a polgárjog van.http://www.forumkontroll.hu/szallitasbol-eredo-hibak-serult-csomagok-kezelese/
Egyébként lehet a legjobb az lett volna, ha csak simán eláll mindenféle hibára vonatkozás nélkül visszaküldi. Pl nem tetszik, mást várt, stb. Bár indoklást sem kell adni ugye.
Ez valószínűleg már nem menne, mert felhívta a figyelmet a belső törésre... lehet amugy nem vették volna észre ők sem. Legalábbis kötve hiszem bekapcsolják az így visszaküldött cuccokat.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
WP14
őstag
válasz FollowTheORI #107294 üzenetére
Csak annyival egészítem ki, hogy nem volt "belső törés", a kép bizonyítja, hogy semmilyen fizikai sérülés nem látható!
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
superg
senior tag
Nehéz ügy,nem tudom hogy békéltető testület mi alapján dönti el hogy kinél sérült meg a tv? Lehet izmozni az AVboxxal,ha nem megy esetleg a Samsung nem ad 1év gyári garit ezekre a szurke importosokra?
Egyébként a legjobb védekezés ilyenek ellen ha bontatlanul veszed át és csinálsz egy unboxing videót amikor először beüzemeled. -
nagyúr
válasz superg #107296 üzenetére
Sehogy. A linken is írják ilyenkor a legjobb, ha van két tanu kibontásnál. Pl családtag, akik igazolják törvényesen bíróság előtt.
Mást nem tehet az ember. Egyébként ez egy jó ötlet, hogy videóra venni az egészet.Igazából amikor áruházból veszed, akkor sem mindig kapcsolják be, kibontják max megnézni törött e, utána meg a te sarad. Ezért ott is érdemes bekapcsoltatni, ha már belenéztek.
Kicsit szar a rendszer, de nincs jobb.
Ezért is parázok a következő vásrálásomnál, ha majd lesz, mert a 65 colos tévém nem fog elvileg beférni már a kocsimba, így valszeg kénytelen leszek valami futárral hozatni. Vagy tököm tudja. Persze ez elég ritka szitu, de parás egy félmillás eszköznél.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Még egy megoldást tudok elképzelni, ha valami ilyen törésre vonatkozó biztosítás a lakáson és ingóságokon... esetleg lehet mondani pl véletlen az ablak szeles időben betörte vagy valami, ha van ablaktörésre akkor ilyesmire is kell legyen valami , hátha a biztosítótól lehet kérni kártérítést... és akkor csak valami önerőt kell befizetni az új tévéért.
Jobb ötletem nincs, mint végső megoldás másik.
Ezt a sztorit is érdemes elolvasni esetleg, főleg amit a szakértő írt a végén... érdekes.
[link]Mindenesetre a tanulság az, hogy ilyen esetben, lehet jobb csak simán visszaküldeni a cuccot és nem elmondani a hibát/okot.
Illetve nagyértékű tévénél esetleg kérni a beüzemelést is helyszíni fizetéssel, ott kiderül minden azonnal.
Azt hiszem vannak cégek amik biztosítják ezt a szolgáltatást is, pár ezrest megéhet a nyugalom.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Bubukain
senior tag
persze, magától tört el az LCD.
biztos van otthon notebookod vagy számítógép monitorod, nyomogasd már egy kicsit erősebben a külső üveget rajta, aztán ha betörik az LCD és a külső üveg sértetlen maradt akkor az szerinted mi?
szerintem fizikai sérülésamúgy tisztán látszik a repedésből hogy hol kapott ütést a kijelző
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz Bubukain #107299 üzenetére
Értelek, azt mondod, hogy mola21 hazudik és ő okozta a sérülést, a webshop és a futár pedig vétlen a dologban.
Akkor azt mondd még meg, hogy ezt az állításodat mire alapozod, milyen bizonyítékaid vannak erre mola21 állításával ellentétben? Nem gondolom, hogy mola21 minket is be akarna csapni...Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen