Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyi007

    veterán

    válasz Celtis #130580 üzenetére

    Szegedi Samsung Szerviz hívott...

    A lényeg röviden, a múltkori panel és kijelző cserével (és a korábbi alaplap cserével együtt - amivel így konkrétan mindent cseréltek a tévében) ők kvázi tisztára mosták magukat, ezt tudják leírni a szakvéleménybe a központ felé, az hogy ugyanaz a meghibásodás állandóan és az hogy miből következik be, azt nekem kell bizonyítani...

    KB úgy jött ez le (saját nyelvre lefordítva) hogy vidéki paraszt ne vegyen otthonra modern tévé készüléket (az más kérdés hogy másmilyet már nem kapsz), mert ha meghibásodik akkor ráfogják arra hogy nincsenek megfelelő körülmények a használatához s ez garancia és cserekizáró ok...

    Magyarán mondva szerintük, ha én 4K tévét szeretnék használni akkor a teljes lakásban az összes kábelt cseréljem ki (szerintük a Samsung 230 Volt és feletti hálózaton használható - hahahaha) az összes szomszéddal írjak alá egy igazolást, hogy bármilyen áramingadozást amit ők okoznak és abból károm fakadna, azt ők kifizetik és persze a faluba érkező megfelelő villanyáram-erősségről is én gondoskodjak, hogy az ne ingadozzon és az se okozzon galibát....

    Nem ám hogy a Samsung gyártana MEGFELELŐ ELVÁRHATÓ MINŐSÉGŰ készüléket....

    [ Szerkesztve ]

    Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

Új hozzászólás Aktív témák