Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • becsitibi

    senior tag

    Sziasztok!

    Csak szeretném megosztani veletek a tapasztalatom,kb 2 hete elromlott az újonnan vásárolt F6400-es tévém,nem égett mindenhol a háttérvilágítás,felvettem az oktogon szervizzel a kapcsolatot,és a múlt héten kijött a szervizes emberke házhoz ingyen,és kicserélte a kijelzőt,kb 10 perc alatt végzett.
    Tegnap este észrevettem hogy a kép jobb alsó sarkában egy pici fehér pötty van,úgynevezett pixelhiba,aminek nem örültem.Reggel felhívtam ismét a szervizt,elmondtam mi történt,később visszahívott ugyanaz a szerelő aki az előző kijelzőt kicserélte,és azt mondta hogy ismét kijelzőcsere lesz,ha megjön Szlovákiából az új kijelző,ismét jelentkezni fog.Eddig szimpatikus a samsung hozzáállása.Pláne úgy hogy a 3. szervizelés után vásárlói utalványt adnak,tehát a megvásárolt tévé árát levásárolhatom.Ez is nagyon szimpi,mert most egy H6400-es kerül annyiba,mint az F6400-es fél éve.

Új hozzászólás Aktív témák