- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hisense LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amazon Fire TV stick/box
- Melyik tápegységet vegyem?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz lala666 #158046 üzenetére
Szerinted az normális, hogy kifogásolnak olyan dolgot ami nincs is garihoz kötve?
Volt neked ilyen KONKRÉT tapasztalatod, vagy csak böfögsz a nagyvilágba
Nekem volt konkrét tapasztalatom a Samsung szervizzel, bevittem a készüléket, megjavították, elhoztam...
És akkor bólogass nekik nyugodtan, én nem fogom hagyni magam az tuti soha nem is szoktam.
Nyilván jó pénzért bármelyik ügyvéd elvállalja a peredet, végre egy madár, aki fizet nekik a győzelem legkisebb esélyével sem kecsegtető perben
A pofánverést pedig konkrétan kinek osztanád ki? A Samsung konszern igazgatótanácsának? Vagy annak az ügyintézőnek, aki az Aradi utcai Samsung szerviz munkafelvételén ül? Vagy a kettő véglet között mindenkinek, aki valaha is kapcsolatba került a Samsung céggel.
Te hogyan fogadnád, ha valaki úgy véli hogy te elhibázol valamit és ő pofánver téged
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen