Hirdetés
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyeniko
őstag
válasz persil #158572 üzenetére
Ez így igaz, a Samsung Electronics globális árbevételében a magyarországi értékesítés százalékos aránya a tizedesvesszőtól 3-4 digittel jobbra kezdődik. Ugyanakkor a történtek nem a Samsung Electronics közvetlen sara, hanem a magyarországi személyzeté, szerintem ezek közül is néhány nemnormális alkalmazotté, akiket - ha a menedzsment részére kiderülnek az ilyesmik - "pótvizsgára" utasítanak. A Samsung Electronics nyilvános etikai kódexének részlete magyar fordításban: "Globális Magatartási Kódexünket („Samsung Üzleti Alapelvek”) beszállítóinkkal, ügyfeleinkkel és egyéb külső érdekelt feleinkkel, valamint alkalmazottainkkal közöljük etikai menedzsment webhelyünkön keresztül, és csatornát biztosítunk az etikai normák megsértésének bejelentésére. Ezenkívül az alkalmazottaink etikai normául szolgáló „Alkalmazotti üzleti magatartási irányelveket” összesen 15 nyelven (beleértve a koreát is) lefordítják és elérhetők, és feltöltik házon belüli intranetünkre. A vonatkozó részleteket terjesztjük és megosztjuk valamennyi alkalmazottunk között szerte a világon kollektív, online és audio/vizuális képzésen keresztül, amelyet legalább évente, ha nem többször is tartanak. Szállítóinknak külön „Üzleti Irányelveket” is biztosítunk az átlátható üzleti gyakorlat kialakítása érdekében."
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
ρσгτσ
őstag
válasz persil #158572 üzenetére
Egyébként magukat is szivatják, mert garanciális ügyintézésben is be vannak lassulva. Elsősorban a szerviz, mert amúgy az üfsz. 24 órán belül (munkanap szerint) nekem mindig reagált.
A 30 napos javítási határidő pedig tudtommal a kijavítási igény közlésétől indul. Nem akkor, amikor bekerül a szervizbe az eszköz. Nálam lassan félidőben lesznek, és még nem keresett senki a szervizből. Szóval nem sok idejük maradt javítással orvosolni a problémát.
Szerk.:
Amúgy én továbbra is venni fogom a Samsung termékeit, max. TV -vel kerülöm őket. Bár nem sok mindent veszek tőlük, de telefonban és okosórában szeretem ezt a márkát.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
Új hozzászólás Aktív témák
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- Politika
- iOS alkalmazások
- Socket AM4
- PayPal
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen