Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bigyo13

    őstag

    válasz Flashget #49994 üzenetére

    Nos a panel cserét a lakásban végezték, mert nem engedtem elvinni a TV-t! Főleg hogy prémium kategóriás a TV és azért sem!

    Szóval előttem cseréték ki a panelt.. és olyat tettek bele ami elvileg új volt, mert a címke rajta gyártási dátumként: 2013.07.31. tartalmazott! ..
    De érdekes, hogy olyan volt a panel hátulja, mintha összeköpködték volna.. mondtam is a szerelőnek, hogy ez hogy néz ki.. ja SZLOVÁKIÁBAN gyártották a TV-t és ezt a csere kijelző panelt is...

    Szóval elvileg új volt mégis meghalt benne 15 perc alatt 2 pixel... :Y

    Igen érdekes a szervíz hozzáállása, mert azt mondták, ha nem engedem cserélni a panelt, akkor rajtuk marad a kijelző panel (270e) és a samsung nem veszi vissza tőlük, valamint, hogy a prémium kártyámat is le kell fotózniuk, mert csak ekkor térít nekik a samsung!
    Ez azért érdekes, mert a TV 10 napos és a prémium kártya min. 4 hét alatt jön meg...

    De a tavalyi kártyám megvolt a PLAZMA TV miatt, ami 1,5 hónap alatt jött meg egyébként.. és előkerestem és azt fotózta le..(de mivan , ha nincs tavalyi kártyám??? )
    Azt mondta, ha nem tud kártyát fotózni, akkor sem térít a samsung nekik semmit!
    Kedves hozzáállás... :F :W

    Samsung Galaxy S3/S5

Új hozzászólás Aktív témák