Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bigyo13

    őstag

    válasz sandró60 #49997 üzenetére

    Na igen:D megkapják a dicséretet majd :W

    Egyébként azt mondta a szerviz, hogy ha a javítás értéke elérné a TV értékének a 80%-át csak akkor cserélik a TV-t!

    Na most már elérte... mert ebbe kár bele ölni még egy kijelzőt, mert a TV lehet a hibás nem a panelek..

    Úgyhogy remélem cserélik hétfőn-kedden... :F

    Még azt is megjegyezném, hogy a javítási munkalapról nem akartak adni egy példányt!
    Én meg mondtam, hogy addig nem írom alá... és végül a telefonálás után a főnök engedte, hogy lemásoljam magamnak itthon!

    Ez is érdekes.. arra hivatkoztak, hogy garanciális javításnál SOHA nem adnak munkalapot, mert az ügyfél nem ismerheti a javítási árat..

    Nade alá kell írni a munkalapot és azon az is rajta van!!! Mi ez az egész nem értem... :W
    Főleg, hogy az én adataimmal van tele a munkalap, akkor mi az, hogy NEM ADNAK .. csak nagy könyörgésre?? :(((

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy S3/S5

Új hozzászólás Aktív témák