- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Micro Four Thirds
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
@tco@
aktív tag
Mert gondolom a márkaszervízbe nem kell időpont soha, és egy 3-5 éves autón lényegesen több dolog kopott már el (azok is háromszor), mint egy új példányon fog Aki egy vödör szart vesz, az persze hogy hetente fog szervizbe járni. Az olcsóbb árnak ez az egyik ára, jó autót kell kifogni, idő, pénz, és energia.
Tudnám még folytatni, de aki nem akarja érteni, úgyse fogja na. Aztán az még fel sem jött, hogy egy 10-20 millás premiumon mennyit bukik az ember az elején, de az nem is ebbe a topikba tartozik.
Persze ha valaki keres annyit hogy az 1-1.5 millás difi árán megveszi az időt amit egy 3 éves autóval a szervizben töltene és amit rákölt (azért nem túl sokat...), akkor vegyen újat, én támogatom. Csak azt értsük már meg amit írok, minden a (valós) anyagi lehetőségektől függ.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen