Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bence008

    tag

    válasz lszlogal #103768 üzenetére

    Nem nekem hegesztettek szálat. Most már ott tartok, hogy fotózni fogom a dBm értékeket és időpontokat, mert nem igazán érti az ügyfélszolgálat a problémámat. Tegnap napközben például hiába vártam a szerelőt, nem jött, helyette küldtek egy SMS-t, hogy nem találtak hibát, de külön díj ellenében segítenek. Persze, mert nappal működik, de hisz ezt mondtam is nekik. Direkt nem hívtam vissza a hibabejelentőt estig. 20.00-tól figyeltem az értékeket, folyamatosan romlott, majd 20.30-ra átlépte a -27 dBm-et és paff, elment mindent szolgáltatás. Ekkor felhívtam a Telekomot, hogy most legyenek kedvesek megnézni, mert ismét a béka hátsója alatt van a jelerősség. Onnantól kezdve kb. 22.00-ig folyamatosan romlott a jelszint, míg nem elérte a -40 dBm-et és ott megállt. Aztán ma reggel 8 óra felé visszaállt -22 dBm-re és lett kapcsolat. Ez így megy hétfő óta, annyi különbséggel, hogy eddig mindig pirosan világított a PON LED, most zölden villog szakadás után.

    Szerk.: Beleírattam a hibajegybe, hogy 20.30 után vizsgálják a vonalat. Hátha így nem dobják vissza.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák