Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrzed

    senior tag

    válasz DJ. Ru$y #118134 üzenetére

    Én voltam félreérthető, bocsánat! Nem a munkásságodat akartam minősíteni, csupán arról az egy hozzászólásról mondtam el a véleményem.
    Én csupán azért vagyok itt, mert vezetékes szolgáltatót tervezek váltani. A mobiljaim már 20 éve a T-nél vannak, visszagondolva ezzel a szolgáltatóval volt a legkevesebb problémám. Az meg azért kissé faramuci, hogy a szolgáltató weboldalán a személyes profilban nem stimmelnek az árak. Én is, úgy mint sokan mások, az alapján fizetjük a számláinkat, már rég nem hoz a postás csekket részletes számláva.
    Viszont sajnos az globális tapasztalat minden szolgáltatónál, hogy az elsődleges céljuk a díjbeszedés. Problémamegoldásra inkább csak akkor vehetőek rá, ha nem igényel plusz erőforrást. Elvárják, hogy hiba esetén az ügyfél legyen toleráns, de ha a befizetéssel pár napot késni merészelsz, már fenyegetőznek a szolgáltatás felfüggesztésével.

Új hozzászólás Aktív témák