- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
M.Ildiko
tag
válasz TheProb #124700 üzenetére
A visszafogott panasz, az udvarias fogalmazás többet segít, mintha "kiborítod rájuk a bilit".
Nekem volt gondom, bár kicsit más jellegű. Röviden tömören leírtam mi a gondom, és miután 3-5 nap eltelt és nem történt semmi, újra elküldtem ugyanazt a levelet, azzal, hogy semmilyen változás nincs, és küldtem volna újra, de közben elkezdték megoldani. Visszahívásokat kaptam, egyeztettek velem, és végül anyagi kárpótlást is kaptam, mert nem volt elég gyors a panasz megoldása. Csak azt tudom mondani, gondolj arra, hogy ott is emberek dolgoznak, és őket is nyomja a covid helyzet, esetleg több ember kiesett, és nincs annyi megfelelő szakember, hogy minden nagyon gyors legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- BestBuy topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- GTA V
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Death Stranding teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OpenWRT topic
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs