- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Microsoft Surface
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
Hirdetés
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#46824192
törölt tag
válasz DevKiller #126087 üzenetére
Ne haragudj! Nem igazán értem még most sem.
Az én álláspontom az ,hogy bejelentettem egy hibát. Nekem nem volt más dolgom, mivel én teljesen biztosan állítom ,hogy nem a saját eszközeimben van a hiba.
Kijöttek megnézték, kivizsgálták,oszlopra másztak , akármi , stb...stb... A hiba továbbra is fennál, újra bejelentettem ,ugyanazt a hibajegyet visszanyitották,azóta is nyitott.
Szóval milyen indokkal kellene szerelőt kérnem és mihez?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen